Icerige atla
Extraloob

ilkez böyle bişi ile karş.

· 5 Yanıt · 1.6K görüntüleme
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#1
ya beyler msn email şifremi yazıyorum sonra oturumu ac diyorum acmıyo ya deli olcam hiç bi hatada cıkmıyo yardımlarınızı bekliyorum 🙄
5 Yanıt
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#2
hata kodu alıyormusun alıyosan söle yardım etmeye calısalım.
S
Streetwise OP ⭐ 19y
#3
anlamıyosun heralde hiç bi hata cıkmıyo diyorum yok almıyorum hata kodu :?
A
addIcFb ⭐ 19y
#4
şifremi yanlış dior ? yoksa sadece oturum açmak için uzun süre beklıormu 🙄
L
LoveMe ⭐ 19y
#5
kardeş bir ss koyarsan sana yardımcı oluruz

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: