ya beyler msn email şifremi yazıyorum sonra oturumu ac diyorum acmıyo ya deli olcam hiç bi hatada cıkmıyo yardımlarınızı bekliyorum 🙄
ilkez böyle bişi ile karş.
· 5 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
R
RollsRoyce
⭐ 19y
hata kodu alıyormusun alıyosan söle yardım etmeye calısalım.
anlamıyosun heralde hiç bi hata cıkmıyo diyorum yok almıyorum hata kodu :?
şifremi yanlış dior ? yoksa sadece oturum açmak için uzun süre beklıormu 🙄
kardeş bir ss koyarsan sana yardımcı oluruz
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap