Buyurun daha dün yükledim ilk imzam değerlendirmesi size kalmış.
Ps:ilkercindik'in foto'sunu kullandım sadece pratik amaçlıydı 😈
- Resim Silinmiş.
Buda 2. İmzam
- Resim Silinmiş.
Buda HeYeCaN_YoK için yaptığım bir çalışma
- Resim Silinmiş.
Buda Rak1 için yaptığım bir çalışma.
- Resim Silinmiş.
İlk imza çalışmalarım
· 4 Replies · 1.2K views 0 reading
4 Replies
Zamanla kendini daha da geliştirebilirsin tebrikler.Ben de başlıyıcam şu Ps'ye ama Öss temposu başlıyor artık seneye kaldı 😎
çerçeve modelin gayet güzel arkaplanı transparent yapacaksın ve güzel fontlar kullanırsan biraz da brush katarsan harika işler çıkartacaksın kuzum ^^
güzel :)bn hic yapamıyorum
Log in to write a reply.
Log In