bende eskiden bi resim çekmiştim ama baya eskiden koyyim dedim 😄
süperr 🍺
bende eskiden bi resim çekmiştim ama baya eskiden koyyim dedim 😄
:D hahha Birind İBNeFB yazıyor 😁
- Resim Silinmiş.



Buda benden :)
- Resim Silinmiş.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap