Icerige atla
Extraloob

İlerleyen Legend'lerde Force Yapılandırması

· 15 Yanıt · 2.9K görüntüleme
M
McoXDHY OP ⭐ 19y
#1
Çin karaktelerde Şuanki legend de yapılandırmamızı max. 100/100/100 olmak şartıyla 3 mastery e bölüyoruz... Örneğin 100Heuksal/100Fire/100Force bir glavier ilerleyen legendle Mastery lvl'imiz değişmeyecegine göre Fire ı Yada Forceyi 80'e indirmemiz gerekecek... ❗ genel olarak forceyi terçih etmiş playerler forceyi düşürmek zorunda kalıcak... Çünkü force fire in yanında hiç kalır... İmbue + Psy Dmg. 😆 Benim endişem forceyi 80'a düşürdük o zmn 110Heuksal/110Fire/80Force yapılandırmasına sahip olucas fakat pvp de force yi düşürdügümüz için attıgımız Razeleri Dbuffları karsı tarafa oturtamayıp Resist geçme ihtimali daha düşük olmayacakmı ? Dahada ilerleyen legendlerde Heuksal ve fire'dan vazgeçmicemize göre force buildi artık ölecek...Yani İlerleyen zamanlarda force buildi ne hale gelir ? 😕 Şimdiden Tşk. 😗

Not:Yeni force glavie kasmaya heveslendim fakat ben 100 lvl olana kdr yeni legend gelir diye düşünüorum 😁
15 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
6 ay sürmez legend 5 gelecek.
M
Misproject ⭐ 19y
#3
6 ay sürmez legend 5 gelecek.
Y
#4
Çin karaktelerde Şuanki legend de yapılandırmamızı max. 100/100/100 olmak şartıyla 3 mastery e bölüyoruz... Örneğin 100Heuksal/100Fire/100Force bir glavier ilerleyen legendle Mastery lvl'imiz değişmeyecegine göre Fire ı Yada Forceyi 80'e indirmemiz gerekecek... ❗ genel olarak forceyi terçih etmiş playerler forceyi düşürmek zorunda kalıcak... Çünkü force fire in yanında hiç kalır... İmbue + Psy Dmg. 😆 Benim endişem forceyi 80'a düşürdük o zmn 110Heuksal/110Fire/80Force yapılandırmasına sahip olucas fakat pvp de force yi düşürdügümüz için attıgımız Razeleri Dbuffları karsı tarafa oturtamayıp Resist geçme ihtimali daha düşük olmayacakmı ? Dahada ilerleyen legendlerde Heuksal ve fire'dan vazgeçmicemize göre force buildi artık ölecek...Yani İlerleyen zamanlarda force buildi ne hale gelir ? 😕 Şimdiden Tşk. 😗

Not:Yeni force glavie kasmaya heveslendim fakat ben 100 lvl olana kdr yeni legend gelir diye düşünüorum 😁


Arkadaşım ya sen bu oyunu hiç bilmiyosun yada force çar kuyllanmıyosun. Eğer bir oyuncu force yapılandırmasını tercih etmişse onu tam lvl inde kullanmak zorundadır yoksa hiç bir anlam ifade etmez.100 lvl se 100 sınır 120 lvl ise 120. Foce fire ın yanında hiç birşey demişsin. derkende halt etmişsin çünkü senin str çar yapılandırma oranından da haberin yok. str çarların damage yüzdesi içerisinde imbue oranı % 20 den azdır. Dolayısıyla fire ı 80 lvl e çekmekle % 5 den fazla damage kaybın olmaz.buna karşılık cold dan % 20 snow defansı elde edersin. bilip bilmeden böyle komik şeyler yazıpta cahilliğinizi dışarı vurmayın.Yani bilmiyosanız nuşmayın. İlerleyen legendlere gelince bekleyip görecez şimdiden kahinlik yapmamıza gerek yok. Herkese iyi forumlar...
S
Sehnsucht ⭐ 18y
#5
Çin karaktelerde Şuanki legend de yapılandırmamızı max. 100/100/100 olmak şartıyla 3 mastery e bölüyoruz... Örneğin 100Heuksal/100Fire/100Force bir glavier ilerleyen legendle Mastery lvl'imiz değişmeyecegine göre Fire ı Yada Forceyi 80'e indirmemiz gerekecek... ❗ genel olarak forceyi terçih etmiş playerler forceyi düşürmek zorunda kalıcak... Çünkü force fire in yanında hiç kalır... İmbue + Psy Dmg. 😆 Benim endişem forceyi 80'a düşürdük o zmn 110Heuksal/110Fire/80Force yapılandırmasına sahip olucas fakat pvp de force yi düşürdügümüz için attıgımız Razeleri Dbuffları karsı tarafa oturtamayıp Resist geçme ihtimali daha düşük olmayacakmı ? Dahada ilerleyen legendlerde Heuksal ve fire'dan vazgeçmicemize göre force buildi artık ölecek...Yani İlerleyen zamanlarda force buildi ne hale gelir ? 😕 Şimdiden Tşk. 😗

Not:Yeni force glavie kasmaya heveslendim fakat ben 100 lvl olana kdr yeni legend gelir diye düşünüorum 😁


Arkadaşım ya sen bu oyunu hiç bilmiyosun yada force çar kuyllanmıyosun. Eğer bir oyuncu force yapılandırmasını tercih etmişse onu tam lvl inde kullanmak zorundadır yoksa hiç bir anlam ifade etmez.100 lvl se 100 sınır 120 lvl ise 120. Foce fire ın yanında hiç birşey demişsin. derkende halt etmişsin çünkü senin str çar yapılandırma oranından da haberin yok. str çarların damage yüzdesi içerisinde imbue oranı % 20 den azdır. Dolayısıyla fire ı 80 lvl e çekmekle % 5 den fazla damage kaybın olmaz.buna karşılık cold dan % 20 snow defansı elde edersin. bilip bilmeden böyle komik şeyler yazıpta cahilliğinizi dışarı vurmayın.Yani bilmiyosanız nuşmayın. İlerleyen legendlere gelince bekleyip görecez şimdiden kahinlik yapmamıza gerek yok. Herkese iyi forumlar...


Senin yaptığın ne oluyor şimdi? Adam buraya sadece düşüncesini yazmış.
M
Mr.LoNeLy ⭐ 19y
#6
Çin karaktelerde Şuanki legend de yapılandırmamızı max. 100/100/100 olmak şartıyla 3 mastery e bölüyoruz... Örneğin 100Heuksal/100Fire/100Force bir glavier ilerleyen legendle Mastery lvl'imiz değişmeyecegine göre Fire ı Yada Forceyi 80'e indirmemiz gerekecek... ❗ genel olarak forceyi terçih etmiş playerler forceyi düşürmek zorunda kalıcak... Çünkü force fire in yanında hiç kalır... İmbue + Psy Dmg. 😆 Benim endişem forceyi 80'a düşürdük o zmn 110Heuksal/110Fire/80Force yapılandırmasına sahip olucas fakat pvp de force yi düşürdügümüz için attıgımız Razeleri Dbuffları karsı tarafa oturtamayıp Resist geçme ihtimali daha düşük olmayacakmı ? Dahada ilerleyen legendlerde Heuksal ve fire'dan vazgeçmicemize göre force buildi artık ölecek...Yani İlerleyen zamanlarda force buildi ne hale gelir ? 😕 Şimdiden Tşk. 😗

Not:Yeni force glavie kasmaya heveslendim fakat ben 100 lvl olana kdr yeni legend gelir diye düşünüorum 😁


Arkadaşım ya sen bu oyunu hiç bilmiyosun yada force çar kuyllanmıyosun. Eğer bir oyuncu force yapılandırmasını tercih etmişse onu tam lvl inde kullanmak zorundadır yoksa hiç bir anlam ifade etmez.100 lvl se 100 sınır 120 lvl ise 120. Foce fire ın yanında hiç birşey demişsin. derkende halt etmişsin çünkü senin str çar yapılandırma oranından da haberin yok. str çarların damage yüzdesi içerisinde imbue oranı % 20 den azdır. Dolayısıyla fire ı 80 lvl e çekmekle % 5 den fazla damage kaybın olmaz.buna karşılık cold dan % 20 snow defansı elde edersin. bilip bilmeden böyle komik şeyler yazıpta cahilliğinizi dışarı vurmayın.Yani bilmiyosanız nuşmayın. İlerleyen legendlere gelince bekleyip görecez şimdiden kahinlik yapmamıza gerek yok. Herkese iyi forumlar...



Sövsen daha iyiydi sanki 😱 .. Adam zaten Öğrenmeye çalışıyor Cahil falan yakışıyor mu hiç ??
Y
#7
Sehnsucht ve Mr.LoNeLy buna fırçala ve öğret yöntemi diyorlar. Bu arkadaş birşeyler öğrenmek istemiyor zaten cevabını istediği sorunun cevabını kendisi vermiş. Öğrenmek istediği bişey olsaydı yapıulan bunca yoruma cevap yazardı. Cevap isteyen biri zaten şu söyleyse bu böyle demez Şimdi hem teknik bilgi almış oldu hemde uyarı..
M
Misproject ⭐ 19y
#8
Çin karaktelerde Şuanki legend de yapılandırmamızı max. 100/100/100 olmak şartıyla 3 mastery e bölüyoruz... Örneğin 100Heuksal/100Fire/100Force bir glavier ilerleyen legendle Mastery lvl'imiz değişmeyecegine göre Fire ı Yada Forceyi 80'e indirmemiz gerekecek... ❗ genel olarak forceyi terçih etmiş playerler forceyi düşürmek zorunda kalıcak... Çünkü force fire in yanında hiç kalır... İmbue + Psy Dmg. 😆 Benim endişem forceyi 80'a düşürdük o zmn 110Heuksal/110Fire/80Force yapılandırmasına sahip olucas fakat pvp de force yi düşürdügümüz için attıgımız Razeleri Dbuffları karsı tarafa oturtamayıp Resist geçme ihtimali daha düşük olmayacakmı ? Dahada ilerleyen legendlerde Heuksal ve fire'dan vazgeçmicemize göre force buildi artık ölecek...Yani İlerleyen zamanlarda force buildi ne hale gelir ? 😕 Şimdiden Tşk. 😗

Not:Yeni force glavie kasmaya heveslendim fakat ben 100 lvl olana kdr yeni legend gelir diye düşünüorum 😁


Arkadaşım ya sen bu oyunu hiç bilmiyosun yada force çar kuyllanmıyosun. Eğer bir oyuncu force yapılandırmasını tercih etmişse onu tam lvl inde kullanmak zorundadır yoksa hiç bir anlam ifade etmez.100 lvl se 100 sınır 120 lvl ise 120. Foce fire ın yanında hiç birşey demişsin. derkende halt etmişsin çünkü senin str çar yapılandırma oranından da haberin yok. str çarların damage yüzdesi içerisinde imbue oranı % 20 den azdır. Dolayısıyla fire ı 80 lvl e çekmekle % 5 den fazla damage kaybın olmaz.buna karşılık cold dan % 20 snow defansı elde edersin. bilip bilmeden böyle komik şeyler yazıpta cahilliğinizi dışarı vurmayın.Yani bilmiyosanız nuşmayın. İlerleyen legendlere gelince bekleyip görecez şimdiden kahinlik yapmamıza gerek yok. Herkese iyi forumlar...


Senin yaptığın ne oluyor şimdi? Adam buraya sadece düşüncesini yazmış.

🙄 🙄
K
#9
size söyliyebileceğim tek şey üst sınırı 150 olarak düşünmeniz

o zaman ancak avrupa ile çin in master skil sayıları eşitlenir ( 2 ) bi sonraki legend te üst sınır 120 olacak ama sanırım sonrakilerde 150 ye kadar varır
H
hell_king ⭐ 17y
#10
😄
X
XxCemxX ⭐ 18y
#11
Çin karaktelerde Şuanki legend de yapılandırmamızı max. 100/100/100 olmak şartıyla 3 mastery e bölüyoruz... Örneğin 100Heuksal/100Fire/100Force bir glavier ilerleyen legendle Mastery lvl'imiz değişmeyecegine göre Fire ı Yada Forceyi 80'e indirmemiz gerekecek... ❗ genel olarak forceyi terçih etmiş playerler forceyi düşürmek zorunda kalıcak... Çünkü force fire in yanında hiç kalır... İmbue + Psy Dmg. 😆 Benim endişem forceyi 80'a düşürdük o zmn 110Heuksal/110Fire/80Force yapılandırmasına sahip olucas fakat pvp de force yi düşürdügümüz için attıgımız Razeleri Dbuffları karsı tarafa oturtamayıp Resist geçme ihtimali daha düşük olmayacakmı ? Dahada ilerleyen legendlerde Heuksal ve fire'dan vazgeçmicemize göre force buildi artık ölecek...Yani İlerleyen zamanlarda force buildi ne hale gelir ? 😕 Şimdiden Tşk. 😗

Not:Yeni force glavie kasmaya heveslendim fakat ben 100 lvl olana kdr yeni legend gelir diye düşünüorum 😁


Arkadaşım ya sen bu oyunu hiç bilmiyosun yada force çar kuyllanmıyosun. Eğer bir oyuncu force yapılandırmasını tercih etmişse onu tam lvl inde kullanmak zorundadır yoksa hiç bir anlam ifade etmez.100 lvl se 100 sınır 120 lvl ise 120. Foce fire ın yanında hiç birşey demişsin. derkende halt etmişsin çünkü senin str çar yapılandırma oranından da haberin yok. str çarların damage yüzdesi içerisinde imbue oranı % 20 den azdır. Dolayısıyla fire ı 80 lvl e çekmekle % 5 den fazla damage kaybın olmaz.buna karşılık cold dan % 20 snow defansı elde edersin. bilip bilmeden böyle komik şeyler yazıpta cahilliğinizi dışarı vurmayın.Yani bilmiyosanız nuşmayın. İlerleyen legendlere gelince bekleyip görecez şimdiden kahinlik yapmamıza gerek yok. Herkese iyi forumlar...

as - kes ... bilmemek ayib degil ögrenmemek ayib adam ögrenmek icin acmis konuyu...
N
Nebula ⭐ 19y
#12
Ksro'da msatery 330 oldu burdada olur herhalde 11 dg gelince
Q
qscfty ⭐ 16y
#13
güldürmeyin yaa

110 lvl gelince mastery lvl artıcak ztn 330 a cıkacak
X
X_HeaveN_X ⭐ 16y
#14
sınır 140 = olucak buyuk ıhtımal
M
McoXDHY OP ⭐ 19y
#15
bilgilendirmeniz için tşk ederim 😘

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: