Icerige atla
Extraloob

Ikariam - Şehir Görünümleri

· 8 Yanıt · 19K görüntüleme Sabitlenen
T
TwiLighT OP ⭐ 18y
#1


Ikariam - Seviye Seviye Şehir Görünümleri



İç Şehir Görünümleri

Şehir Genel Bakışındaki Şehir Görünümünüz

Seviye 1

- Resim Silinmiş.

Seviye 2

- Resim Silinmiş.

Seviye 3

- Resim Silinmiş.

Seviye 4

- Resim Silinmiş.

Seviye 5

- Resim Silinmiş.

Seviye 6

- Resim Silinmiş.

Seviye 7

- Resim Silinmiş.

Seviye 8

- Resim Silinmiş.

Seviye 9

- Resim Silinmiş.

Seviye 10

- Resim Silinmiş.

Seviye 11

- Resim Silinmiş.

Seviye 12

- Resim Silinmiş.

Seviye 13

- Resim Silinmiş.

Seviye 14

- Resim Silinmiş.

Seviye 15

- Resim Silinmiş.

Seviye 16

- Resim Silinmiş.

Seviye 17

- Resim Silinmiş.

Seviye 18

- Resim Silinmiş.

Seviye 19

- Resim Silinmiş.

Seviye 20

- Resim Silinmiş.

Seviye 21

- Resim Silinmiş.

Seviye 22

- Resim Silinmiş.

Seviye 23

- Resim Silinmiş.

Seviye 24

- Resim Silinmiş.



Dış Şehir Görünümleri

Ada Genel Bakışındaki Şehir Görünümünüz

- Resim Silinmiş.




Saygılarımızla;
8 Yanıt
X
Xplosive ⭐ 17y
#2
Uf süper bi topic olmuş ellerine sağlık. 😘
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
uff topicte bir harika oyunda aslında tam bizlik bir oyun ama sro alıyor herşeyimizi işte 😄
T
TwiLighT OP ⭐ 18y
#4
geçen sene sitede 3-4 kişiyle beraber oynuyordum. bir ekiple oynamak çok daha zevkli gerçekten. ^^ yine birkaç kişi başlarsa beraber NoWayOut müttefiğini kurarız. sizi sro'dan da alıkoymaz zaten bütün gün başında oturup oynayabileceğiniz bir oyun değil.
O
Old School ⭐ 19y
#5
Yaklaşık 1i5 yıldır oynuyorum vede süper sarıyor ittifak olması gerçek zamanlı savaşların olması vede tarayıcı oyununa göre çok iyi grafikelre sahip olması oyunu süper kılıyor ayrıca NoWayOut ittifakıda kurabiliriz.
T
TwiLighT OP ⭐ 18y
#6
bugün biri bana ittifak teklif etti, bir ittifağın alt ittifağıymış. üst ittifağın oyuncularının 750k-1m arası puanı, alt ittifağın ise 500k ya kadar puanı olan oyuncuları var. galiba gitsem benim yararıma olur 😄.

NoWayOut'a gelince, öncelikle hepimiz bir server'da toplanmalıyız. ya herkes sıfırdan bir server'a başlar, ya da en güçlü olanın server'ına geçeriz. bize hafiften destek verir 😄
O
Old School ⭐ 19y
#7
Xi deyim şu anda gelin oratm hazır 😜
S
Shroud ⭐ 17y
#8
İnsanın Oynayası Geliyor 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: