Icerige atla
Extraloob

İD PW giriyorum, 2. char olarak açılmıo

· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme
C
cezasoft OP ⭐ 16y
#1
Arkadaşlar mbot kullanıcısıyım, doğal olarakda mbot ile açıyorum charları.
1. clienti açıyorum, id pw giriyorum login oluyor,
2. clienti açıyorum, id pw giriyorum login e tıklayınca requesting user confirmation yazısı çıkıyor ama login olmuyor.
neden ola bilir??
Saygılar...
2 Yanıt
C
cezasoft OP ⭐ 16y
#2
up!!!
halen açamıyorum 😞

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: