Arkadaşlar mbot kullanıcısıyım, doğal olarakda mbot ile açıyorum charları.
1. clienti açıyorum, id pw giriyorum login oluyor,
2. clienti açıyorum, id pw giriyorum login e tıklayınca requesting user confirmation yazısı çıkıyor ama login olmuyor.
neden ola bilir??
Saygılar...
İD PW giriyorum, 2. char olarak açılmıo
· 2 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
2 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
WTS S DEVİLLİ İNT BOW - S DEVİLLİ İNT SPEAR CHAR - 2 char da kasılmalık nova set mevcuttur . tanesi 2750 tl olarak satılıktır sw milet Silkroad ID & Pw Kontrol etme Hangi Serverde Hangi Char var İBOT la oyuna giriyorum ID PW yazıyorum sonra oyun kapanıyo 130 Lv Spear Nuker Char 2 Honorlu VIP Char 2 Gb Ram 3 Cekirdek Amd Phonem İslemci 2 Char Nasıl Acarım ?