sorum var arkadaşlar...
Hybridde sadece gelen pointlere göremi hesaplıyoruz ? Yani her lvl upta 3 tane geliyor ya o puanlara göremi hesaplıyoruz yoksa chara başta verilen 20şer int-str ve her lvl upta gelen 1er str-int puanlarda hesaba katılıyormu.? Çünki böyle daha değişik oluyor hesaplama..
Mesela ben 5-1 nuker hybrid yapmak istedim..120 lvl için 3x120 = 360 str-int point gelir 360/5 = 72 yapar... 288 int 72 str verilir yani itemsiz 428 int 212 str olur...(140lık fark 20 charın açlışınında gelen point 120ye akdar her lvl upta 1erden 120 str-int gelir oda 140 yapar ^^)
eğer chara başta gelen ve her lvl upta otomatik gelen str-intlere göre hesaplarsak
bu durumda full 1 build gitmemiz durumunda str yada int point toplamda 500 oluyor...yani 20+120+360 = 500... e ben 5/1 yapmak istedim o zaman strye 100 point vermem gerekiyor...
hangi hesaplama doğru ? Şimdiye kadar hybrid charla işim olmadı bir nuker kasıyorum hybrid yapacağım ilkkez...yardımcı olun lütfen
Hybrid nuker hakkında..
· 3 Replies · 3.9K views 0 reading
3 Replies
up
butun yapilanma aciklamalarinda kastedilen sey dagitma yetkisinin sende oldugu statlardir. yani lvl atladiginda 3 tane geliyor ya, 3 x 120 = 360 stati nasil dagitacagindan bahseder herkes. ama cok guzel bir noktaya deginmissin aslinda 3:1 diyorsan, total olarak butun statlari dusunmek gerekir dogru hesap yapmak adina. cunku otomatik gelen 1 statla senin verdigin 3 stattan biri esdeger seyler. sana taviseyim C ye basip ciplakkenki balance larina bakarak statlarini duzenlemen..
Log in to write a reply.
Log In