
DP'den ayrılığından sonra HWA'ya tekrar geri dönen Asım bu haberi facebook sayfasından duyurdu.



Ormancı rolünde çok başarılı olmayacağını düşünüyorum gerçi topda ne kadar başarılıydı tartışılır.
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildiOrmancı rolünde çok başarılı olmayacağını düşünüyorum gerçi topda ne kadar başarılıydı tartışılır.
Bence topta inişli çıkışlı bir performans sergiledi türkiye içinde. Ama iwc ve wcs de sergilediği performans beklediğimden üstündü, yani tamam çok lane i domine edemedi ama kaybetmedi de.
Bu mesaj Autumn rumuzlu uyeden alinti yapildiBu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildiOrmancı rolünde çok başarılı olmayacağını düşünüyorum gerçi topda ne kadar başarılıydı tartışılır.
Bence topta inişli çıkışlı bir performans sergiledi türkiye içinde. Ama iwc ve wcs de sergilediği performans beklediğimden üstündü, yani tamam çok lane i domine edemedi ama kaybetmedi de.
Gamescom'da yaptıkları konusunda haklısın ama Türkiye'de bu sezon genelde düşüktü performansı. Acaba yerine kim gelecek onu merak ediyorum.
İmkansız ama ne biliyim avrupa yükselme liginden bir oyuncu bulmaya çalışsalar Fab dan daha iyi performans göstereceğine eminim ama Türkiye'de yaşamaya ikna olacak kimse gelir mi bilmem, sonuçta takımın Türkiye ligindeki gücü belli iki yıldır dp den başka takım 1. olamadı. Adc konusunda da meraklıyım Revanche bilmediğim bir oyuncu ama Holy'den iyi olmadığına eminim. Bence güzel adam gibi bir top oyuncusu gelirse DP'yine tüm turnuvaları götürür Türkiye'deki.

lovepea varken dp hwa falan yalan

Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildilovepea varken dp hwa falan yalan
cukulata > Naru 🤙
Log in to write a reply.
Log In