Icerige atla
Extraloob

HWA Fabulous

· 12 Replies · 6.1K views
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#1
DP'den ayrılığından sonra HWA'ya tekrar geri dönen Asım bu haberi facebook sayfasından duyurdu.
12 Replies
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#2
Ormancı rolünde çok başarılı olmayacağını düşünüyorum gerçi topda ne kadar başarılıydı tartışılır.
A
Autumn ⭐ 17y
#3
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ormancı rolünde çok başarılı olmayacağını düşünüyorum gerçi topda ne kadar başarılıydı tartışılır.

Bence topta inişli çıkışlı bir performans sergiledi türkiye içinde. Ama iwc ve wcs de sergilediği performans beklediğimden üstündü, yani tamam çok lane i domine edemedi ama kaybetmedi de.
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#4
Bu mesaj Autumn rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ormancı rolünde çok başarılı olmayacağını düşünüyorum gerçi topda ne kadar başarılıydı tartışılır.

Bence topta inişli çıkışlı bir performans sergiledi türkiye içinde. Ama iwc ve wcs de sergilediği performans beklediğimden üstündü, yani tamam çok lane i domine edemedi ama kaybetmedi de.

Gamescom'da yaptıkları konusunda haklısın ama Türkiye'de bu sezon genelde düşüktü performansı. Acaba yerine kim gelecek onu merak ediyorum.
A
Autumn ⭐ 17y
#5
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Autumn rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
Ormancı rolünde çok başarılı olmayacağını düşünüyorum gerçi topda ne kadar başarılıydı tartışılır.

Bence topta inişli çıkışlı bir performans sergiledi türkiye içinde. Ama iwc ve wcs de sergilediği performans beklediğimden üstündü, yani tamam çok lane i domine edemedi ama kaybetmedi de.

Gamescom'da yaptıkları konusunda haklısın ama Türkiye'de bu sezon genelde düşüktü performansı. Acaba yerine kim gelecek onu merak ediyorum.

Pek ismini duymadığımız birisi yada narunun sınıf arkadaşlarından birisi olabilir
Slim Shady
Slim Shady OP ⭐ 14y
#6
İmkansız ama ne biliyim avrupa yükselme liginden bir oyuncu bulmaya çalışsalar Fab dan daha iyi performans göstereceğine eminim ama Türkiye'de yaşamaya ikna olacak kimse gelir mi bilmem, sonuçta takımın Türkiye ligindeki gücü belli iki yıldır dp den başka takım 1. olamadı. Adc konusunda da meraklıyım Revanche bilmediğim bir oyuncu ama Holy'den iyi olmadığına eminim. Bence güzel adam gibi bir top oyuncusu gelirse DP'yine tüm turnuvaları götürür Türkiye'deki.
A
Autumn ⭐ 17y
#7
Bu mesaj Cool Angel rumuzlu uyeden alinti yapildi
İmkansız ama ne biliyim avrupa yükselme liginden bir oyuncu bulmaya çalışsalar Fab dan daha iyi performans göstereceğine eminim ama Türkiye'de yaşamaya ikna olacak kimse gelir mi bilmem, sonuçta takımın Türkiye ligindeki gücü belli iki yıldır dp den başka takım 1. olamadı. Adc konusunda da meraklıyım Revanche bilmediğim bir oyuncu ama Holy'den iyi olmadığına eminim. Bence güzel adam gibi bir top oyuncusu gelirse DP'yine tüm turnuvaları götürür Türkiye'deki.

Şunu da belirtmem gerekir ki, dp trdeki son maçlarda holynin etrafında dönüyordu (tbf yarı finalleri) revanche bu seviyede bir oyuncu değil. Ama ellerinde naru var her ne kadar egoist filan desekte adama trnin en iyi mid oyuncularından birisi
lemonade
lemonade ⭐ 17y
#8
DP ciler basmış burayı

[ Mesaj mobilden gonderildi Android ] mobile
R
RoqA ⭐ 17y
#9
lovepea varken dp hwa falan yalan
A
Autumn ⭐ 17y
#10
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
lovepea varken dp hwa falan yalan

cukulata > Naru 🤙
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#11
ya dp türkiyedeki turnuvaları kazansa ne ki
R
RoqA ⭐ 17y
#12
Bu mesaj Autumn rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj cukulata rumuzlu uyeden alinti yapildi
lovepea varken dp hwa falan yalan

cukulata > Naru 🤙

nice edit 🤣

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: