Icerige atla
Extraloob

hp mp sorunu semerkant

· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme
S
serihatsu OP ⭐ 19y
#1
sizde aynı sorun varmı serekantta medium mp alacağına farklı şişeler alıyor.xlarge smal alıyo
6 Yanıt
S
serihatsu OP ⭐ 19y
#2
hadi biri cevap yazsın Sbotu tek kullanan benmiyim bu forum da
E
Espionza ⭐ 18y
#3
Arkadaşım aynı sorun bende de var sabah bi baktım boyuna medium hp( bunda sorun yok)
fakat mp yerine xlarge hp alıyor :S
bu yeni sürüm sbotta alışveriş problemi ortaya çıktı.
hp-mp yanlış aldığı gibi speed drungta almıyor inş. kısa sürede yetkililer hallederler.
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
ilginç denemek lazım sadece sizde mi sorun var acep ?
I
ironEyE ⭐ 18y
#5
Allah allah bende samarkand`da kastırıyorum ama bende bir problem yok...
E
Espionza ⭐ 18y
#6
bu hafta samarkanta xlarge potlar geldiği için sorun oluyor yanılmıyorsam
Charın spawn noktasını hotan yaptım, scrip başlangıc noktasını hotan yap ondan sonra samarkanta veya downhanga ışınlan ve istediğin yerde scripini bitir 😜
böylece pot almada bir sorun çıkmıyor.
hadi iyi oyunlar

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: