sizde aynı sorun varmı serekantta medium mp alacağına farklı şişeler alıyor.xlarge smal alıyo
hp mp sorunu semerkant
· 6 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
6 Yanıt
hadi biri cevap yazsın Sbotu tek kullanan benmiyim bu forum da
Arkadaşım aynı sorun bende de var sabah bi baktım boyuna medium hp( bunda sorun yok)
fakat mp yerine xlarge hp alıyor :S
bu yeni sürüm sbotta alışveriş problemi ortaya çıktı.
hp-mp yanlış aldığı gibi speed drungta almıyor inş. kısa sürede yetkililer hallederler.
fakat mp yerine xlarge hp alıyor :S
bu yeni sürüm sbotta alışveriş problemi ortaya çıktı.
hp-mp yanlış aldığı gibi speed drungta almıyor inş. kısa sürede yetkililer hallederler.
ilginç denemek lazım sadece sizde mi sorun var acep ?
Allah allah bende samarkand`da kastırıyorum ama bende bir problem yok...
bu hafta samarkanta xlarge potlar geldiği için sorun oluyor yanılmıyorsam
Charın spawn noktasını hotan yaptım, scrip başlangıc noktasını hotan yap ondan sonra samarkanta veya downhanga ışınlan ve istediğin yerde scripini bitir 😜
böylece pot almada bir sorun çıkmıyor.
hadi iyi oyunlar
Charın spawn noktasını hotan yaptım, scrip başlangıc noktasını hotan yap ondan sonra samarkanta veya downhanga ışınlan ve istediğin yerde scripini bitir 😜
böylece pot almada bir sorun çıkmıyor.
hadi iyi oyunlar
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap