Polgara"]Bro yapma şimdi o charı sen kasmıyordun senin için ben kasmadım mı ?
Xbow ile gitmiş shaitan kesiyorsun , ben mi keseyim blade ile 😄
+ Unique'lerle aram yok 🕵️
Bende Blader olsam benimde Uniqler ile aram olmazdı xP
ben bladerim benim oluyor 😄