Icerige atla
Extraloob

[Hilton] Lure İsy And Kill ^^

· 29 Yanıt · 2.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
DreaMakeR ⭐ 17y
#21
Polgara"]Bro yapma şimdi o charı sen kasmıyordun senin için ben kasmadım mı ?
Xbow ile gitmiş shaitan kesiyorsun , ben mi keseyim blade ile 😄
+ Unique'lerle aram yok 🕵️



Bende Blader olsam benimde Uniqler ile aram olmazdı xP


ben bladerim benim oluyor 😄
P
Prada ⭐ 19y
#22
wayy hacım wayyy bensiz kesersin haa şimdi olmadı işte once geceler 4-5 saat yarky bekledik di mi :D



baba bombayı duyda şok ol. Dun gece maji kaçtı 2:00 da yarky çıktı 2:20 de sen hesap et. Ahahahahaha
O
#23
Polgara"]Gücün anca ona mı yetiyor :P



- Resim Silinmiş.


:P



hazır cevaplık bu olsa gerek 🤘

👍 😜
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#24
O birşeymi ya 2 gün önce saat 2 de hala lord çıkcak çıkcak gitmeyin diyordu

Kaçta çıktı ?

Sabah 6.45 de çıktı ehueh 😁 😄 Halinin ipiyle uniq kesilmez xP
P
Prada ⭐ 19y
#25
Ondan önceki gece sen yoktun. Yine ekibi kurduk godfather ben maji gittik yarkye. Bekle bekle gelen yok 1:30 dan 4:00 a kadar en son baktık çıkmayacak arazi olduk.

Sabah 6 da çıkmış yarky ahahaha 😄
L
Leet1 OP ⭐ 19y
#26
Burdan anlaşılıyorki Halil Çıkacak dediği zaman saati kuruyorsun 6 saat sonra uyanıp kesiyorsun ahah 😄
_
_MaGiCiNe_ ⭐ 18y
#27
tebrikler
M
Metamorph ⭐ 19y
#28
tebrikler
E
exotic ⭐ 18y
#29
Polgara"]Gücün anca ona mı yetiyor :P



- Resim Silinmiş.


:P

süper kapak 😄 😄 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: