Icerige atla
Extraloob

Hilton Killed Tiger Girl [ Helios ] ^^

· 23 Replies · 2.5K views · Page 2 / 2
Replies
P
Pride ⭐ 18y
#21
tebrikler Hilton ^^ Ben FreakZ ta deilim ama FreakZ sizden daha iyi ^^

Söze gerek yok.Perşembe Günü Fwde herkes Görcek Kim En İyi 🤘

Uniona guvenıorsun FreakZ ile teke tek Gw yap bakaym o zmn unıona guvenmıceksın guildne guvenceksın FreakZ ile teke tek Gw yap sonra anla kım guclu kım gucsuz

Freakzde Union kursun gelsin kardeşim, Tutuyor muyuz?Yarın savaşta görcek herkes
D
#22
pff kavga yerine döndü burası ☕
arkadaşımızın dediği gibi;
arkadaslar sealin ustune gitmein cihan resmin altini en ii guildiz yazmis sealde o diger guildin daha guclu oldugunu solemis...Bi ara Gw yaparlar kimn guclu oldugu anlasilir.Bu kbr basit.Bu arada cihan tebrikler.Tartismaya gerek yok arklar...

iyi okuyun kimin ne demek istediğini anlayın.
illede uzatmak isteyenler ➡️ viewforum.php?f=251
E
exotic ⭐ 18y
#23
tebrikler ^^

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: