tebrikler Hilton ^^ Ben FreakZ ta deilim ama FreakZ sizden daha iyi ^^
Söze gerek yok.Perşembe Günü Fwde herkes Görcek Kim En İyi 🤘
Uniona guvenıorsun FreakZ ile teke tek Gw yap bakaym o zmn unıona guvenmıceksın guildne guvenceksın FreakZ ile teke tek Gw yap sonra anla kım guclu kım gucsuz
Freakzde Union kursun gelsin kardeşim, Tutuyor muyuz?Yarın savaşta görcek herkes