- Resim Silinmiş.ü
bas evlen bu kadar kolaymı ya dusunsenıze anne ben nasıl oldum valla oglum ben yıne extraloobta dolasıyordum bı baktım bas cocugun olsun yazdım fırsat bu fırsat sen oldun. 🎅
hıc dıkkatını cektımı cok guleceksınız garanti
· 18 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
18 Yanıt
14 kısı bakmıs 0 yorum 😞
Böyle evlilik görülmedi xD
ahaha bende gaylar için tatil reklamı görmüştüm EXL'de 😁
ahaha bende gaylar için tatil reklamı görmüştüm EXL'de 😁
😆
oraya tıklayıp evlenen olmuşmudur acaba 😁
atp'ye gösterip şikayet etmiştim hacı bastım evlenemedim diye 😜
bu millet uçmuş yaw 😆 😆 😆 ☕
atp'ye gösterip şikayet etmiştim hacı bastım evlenemedim diye :P
😄 😄 😄 😄
atp'ye gösterip şikayet etmiştim hacı bastım evlenemedim diye :P
😄 😄 😄 :D
puhahahah 😁 😁 😆 😆
görmüştüm çok güldüm
T
TitusPullo
⭐ 19y
Bastım lakin bi kıpırtı yok 😜
😄 😄 benimde hiç dikkatimi çekmemişti
süper 😄 bas cocugun olsun
Basmadım Basmamda Ama Bence ....
Zuhahahahhaa ! :D
Zuhahahahhaa ! :D
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
Devir Degişti Artık Basıp Evleniliyor... 😄
P
PolgaraWahrenheit
⭐ 19y
:D:D Süpermiş :D:D
evlenmek için çok gencim basmak istemiorum 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap