Icerige atla
Extraloob

Herkez Bir Usttekinin Sorusuna Cevap D:

· 254 Replies · 15K views · Page 9 / 13
Replies
T
Truth OP ⭐ 18y
#161
Saymadım.Ama aile dayağı yemedim. 😄

Alttaki oynadığın server?
O
ozy67 ⭐ 19y
#162
Rome

hic gece yarısı forum oyunlarında post kastın mı _? 😄
T
Truth OP ⭐ 18y
#163
Hayır

Gece kuşumusun ?
.NET
.NET ⭐ 19y
#164
Evet.
Alttaki charın soyuldu mu hiç?
[F New]Solo Gitarist
X
XER0 ⭐ 19y
#165
no.

alttaki avril lavinge dinler misin ? 😜
P
PhaetoN ⭐ 18y
#166
Evet.
Alttaki Full Str Cold,Glavier Buildi hakkında düşüncelerin nelerdir ? 😄
O
ozy67 ⭐ 19y
#167
bence glavier için en gecerli build heuksal+fire+light 90 cold 30 olmalıdır
coldun sadece defans potansiyeli var ewet ama fire o acıgı cold kadar kapatıyor zaten ancak coldun damage gücü zayıf...

alttaki en ne zamn ve hangi unique kestin _?
I
ironEyE ⭐ 18y
#168
yazın 70 lvl charımla tg kesmiştim 😁

alttaki hala sro bağımlısı msn?
O
ozy67 ⭐ 19y
#169
mailto:[email protected] lazım olursa ekle..!!!

alttaki.. bugun bluetothlu lavye + mouse aldım artık cok rahatım..
nasıl ii yapmısmıyım sence 😄 _?
T
Truth OP ⭐ 18y
#170
Evet 😄

Pk2 kullanıyormusun ?
O
ozy67 ⭐ 19y
#171
hayır..!!!

Alttaki gunde kac saat ExL 'de takılıyorsun _?
T
Truth OP ⭐ 18y
#172
3-4.

Exl sitesinde en sevdiğin bölüm ?
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#173
spor aktüel

alttaki exl'a 5 üzerinden kac verirsin ?
.NET
.NET ⭐ 19y
#174
5 üzerinden 6 😜
Alttaki en son hangi kitabı ve ne zaman bitirdin?
[F New]Solo Gitarist
O
ozy67 ⭐ 19y
#175
Erdogan operasyonu - Kuresel sermayenın ıktıdar savası
3 gun once bıttı ....:D

Alttaki sabaha namaza gıttın mı _?
S
Seppuku ⭐ 18y
#176
gitmedim

bugün hiç dayak yedin mi ? 😜 😄
O
ozy67 ⭐ 19y
#177
yoK.. ewden biLe cıkamadım 😄

sigara kullanıyomusun ? kullanıyosan markası _?
S
Seppuku ⭐ 18y
#178
kullanıyorum Parlement param olursa captain black çilekli 😄
S
Seppuku ⭐ 18y
#179
sen esrar çekiyor musun?
O
ozy67 ⭐ 19y
#180
:S

gözlerin biraz buLanık, kafan dumanLı, birazda vucudun uyumus durumdamısın _?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: