Saymadım.Ama aile dayağı yemedim. 😄
Alttaki oynadığın server?
Herkez Bir Usttekinin Sorusuna Cevap D:
· 254 Replies · 15K views 0 reading · Page 9 / 13
Replies
Rome
hic gece yarısı forum oyunlarında post kastın mı _? 😄
hic gece yarısı forum oyunlarında post kastın mı _? 😄
Hayır
Gece kuşumusun ?
Gece kuşumusun ?
Evet.
Alttaki charın soyuldu mu hiç?
Alttaki charın soyuldu mu hiç?
[F New]Solo Gitarist
no.
alttaki avril lavinge dinler misin ? 😜
alttaki avril lavinge dinler misin ? 😜
Evet.
Alttaki Full Str Cold,Glavier Buildi hakkında düşüncelerin nelerdir ? 😄
Alttaki Full Str Cold,Glavier Buildi hakkında düşüncelerin nelerdir ? 😄
bence glavier için en gecerli build heuksal+fire+light 90 cold 30 olmalıdır
coldun sadece defans potansiyeli var ewet ama fire o acıgı cold kadar kapatıyor zaten ancak coldun damage gücü zayıf...
alttaki en ne zamn ve hangi unique kestin _?
coldun sadece defans potansiyeli var ewet ama fire o acıgı cold kadar kapatıyor zaten ancak coldun damage gücü zayıf...
alttaki en ne zamn ve hangi unique kestin _?
yazın 70 lvl charımla tg kesmiştim 😁
alttaki hala sro bağımlısı msn?
alttaki hala sro bağımlısı msn?
mailto:[email protected] lazım olursa ekle..!!!
alttaki.. bugun bluetothlu lavye + mouse aldım artık cok rahatım..
nasıl ii yapmısmıyım sence 😄 _?
alttaki.. bugun bluetothlu lavye + mouse aldım artık cok rahatım..
nasıl ii yapmısmıyım sence 😄 _?
Evet 😄
Pk2 kullanıyormusun ?
Pk2 kullanıyormusun ?
hayır..!!!
Alttaki gunde kac saat ExL 'de takılıyorsun _?
Alttaki gunde kac saat ExL 'de takılıyorsun _?
3-4.
Exl sitesinde en sevdiğin bölüm ?
Exl sitesinde en sevdiğin bölüm ?
spor aktüel
alttaki exl'a 5 üzerinden kac verirsin ?
alttaki exl'a 5 üzerinden kac verirsin ?
5 üzerinden 6 😜
Alttaki en son hangi kitabı ve ne zaman bitirdin?
Alttaki en son hangi kitabı ve ne zaman bitirdin?
[F New]Solo Gitarist
Erdogan operasyonu - Kuresel sermayenın ıktıdar savası
3 gun once bıttı ....:D
Alttaki sabaha namaza gıttın mı _?
3 gun once bıttı ....:D
Alttaki sabaha namaza gıttın mı _?
gitmedim
bugün hiç dayak yedin mi ? 😜 😄
bugün hiç dayak yedin mi ? 😜 😄
yoK.. ewden biLe cıkamadım 😄
sigara kullanıyomusun ? kullanıyosan markası _?
sigara kullanıyomusun ? kullanıyosan markası _?
kullanıyorum Parlement param olursa captain black çilekli 😄
sen esrar çekiyor musun?
:S
gözlerin biraz buLanık, kafan dumanLı, birazda vucudun uyumus durumdamısın _?
gözlerin biraz buLanık, kafan dumanLı, birazda vucudun uyumus durumdamısın _?
Log in to write a reply.
Log In