Hiçbirini sevmem xD
En sevdiğin şarap??? lol:)))))
Herkez Bir Usttekinin Sorusuna Cevap D:
· 254 Replies · 15K views 0 reading · Page 8 / 13
Replies
O
orcun54321
⭐ 18y
içmem 😄
alttaki kac kere geneleve gittin 😄
alttaki kac kere geneleve gittin 😄
hıc gıtmedım gıtmem de dışarda goruyorum işimi xDxD
J&B sefermisin içermisin ne yaparsın xD
J&B sefermisin içermisin ne yaparsın xD
sevmem icmem 😄
Sende summerdu gibi isini dısardamı goruosun .D
Sende summerdu gibi isini dısardamı goruosun .D
bişey anladıysam 😜
Senin yerine soruyu ben soruyorum.
En sevdiğin içki ?
En sevdiğin içki ?
Öldüren her türlü içkiyi içerim 😄
alttaki hayat nasıl gidiyor ?
alttaki hayat nasıl gidiyor ?
fena diil idare ediyoruz
müziği severmisin?
müziği severmisin?
Evanescance ile sonuna kadar dinlerim :d
alttaki charının lvl i ve buildi ne ?
alttaki charının lvl i ve buildi ne ?
67 Level Wizard
En güzel itemin?
En güzel itemin?
64 lv sun blade cıkmıştı havalara uçtuydum ama char soyuldu 😄
alttaki char satıyormusun ?
alttaki char satıyormusun ?
Hayır satmıyorum.
Okulundan memnun musun?
Okulundan memnun musun?
Sence :?
Rap dinlermisin?
Rap dinlermisin?
Hayır :/
Güzel Forumumuzun en sevdin bölümü neresi ?
Güzel Forumumuzun en sevdin bölümü neresi ?
Off Topic.
Sence Forumun en havalı insanı ?
Sence Forumun en havalı insanı ?
ARKO
Sence Forumun En Az Paylaşım Yapıp En cok Post kasan adamı :D(bu ben olabilirmiyim)
Sence Forumun En Az Paylaşım Yapıp En cok Post kasan adamı :D(bu ben olabilirmiyim)
bilmem
alttaki old schoola katılmak istermisin ??
alttaki old schoola katılmak istermisin ??
yes , off course xP
alttaki nbr 😄
alttaki nbr 😄
İyi.
Alttaki şuan ne yapıyorsun ?
Alttaki şuan ne yapıyorsun ?
Extraloob da geziniyorum 😄
Alttaki kaç kez birisinden dayak yedin? 😄
Alttaki kaç kez birisinden dayak yedin? 😄
Log in to write a reply.
Log In