Fazla değil
Ya sen alttaki nabıyorsun?
Herkez Bir Usttekinin Sorusuna Cevap D:
· 254 Replies · 15K views 0 reading · Page 11 / 13
Replies
teşekkür ederim csdeyim ^^
ey alttaki ^^ ya sen neLer yapıyosun 😊
ey alttaki ^^ ya sen neLer yapıyosun 😊
srodayım
alttakı sen napıyorsun ? 😜
alttakı sen napıyorsun ? 😜
oturuyorum dışarı çıkcam 😊
Sen nabıyosun bu saatte burda?
Sen nabıyosun bu saatte burda?
B
BowOfApollo
⭐ 18y
Extraloob u geziyorum...
Sro ' nun neyinden zevk alıyorsunuz..
Sro ' nun neyinden zevk alıyorsunuz..
sro oynamıyorum
Sen oynuyormusun?
Sen oynuyormusun?
srodan zevk alamıoyurum artık önüne gelen sro oynuyor.
ne yapıyosun alttaki?
ne yapıyosun alttaki?
Düşünüyorum....
İntihar Etmek İstedin mi Hayatın Boyunca?Evetse Neden?
İntihar Etmek İstedin mi Hayatın Boyunca?Evetse Neden?
evet. can sıkıntıdan
yılbaşında neler yapıcaksn ?
yılbaşında neler yapıcaksn ?
şişkinlik hissimin geçmesini beklicem puahaha napıcam evde oturup tv izlicem 😜
alttaki sn npcn yılbasında
alttaki sn npcn yılbasında
F
FeeLThePoweR
⭐ 18y
Gezicem tozucam Oynuyucam Zıplıyıcam 😁 ne yapcam tabiki Sro 😄
alttaki yaş kaç 😄
alttaki yaş kaç 😄
15(sayılır 1 ay var xD)
Alttaki en düşük notun kaç?
Alttaki en düşük notun kaç?
H
HurRicanEmJ
⭐ 19y
24
Altaki vatantaş havaryu?
Altaki vatantaş havaryu?
S
SLeRockche
⭐ 18y
eyvallah geçinip gidiyoruz::D:D
Hava nasıl?
Hava nasıl?
Havalar soguk gibi.
Hic a$ik oldun mu 😲
Hic a$ik oldun mu 😲
N
NortheasteR
⭐ 18y
oLmadıM ama oLduğumu sandıM 😄
alttaki Adın ne
alttaki Adın ne
S
SLeRockche
⭐ 18y
Taygun..!:D
Alttaki nerde oturuyosun?
Alttaki nerde oturuyosun?
Bostancı.
Sen nerede oturuyorsun.
Sen nerede oturuyorsun.
İstanbul.
Nerelisin?
Nerelisin?
istanbuL
bu kaçıncı postun olcak?
bu kaçıncı postun olcak?
Log in to write a reply.
Log In