Icerige atla
Extraloob

Herkez Bir Usttekinin Sorusuna Cevap D:

· 254 Replies · 15K views · Page 11 / 13
Replies
M
Mojito ⭐ 18y
#201
Fazla değil
Ya sen alttaki nabıyorsun?
I
Infinity ⭐ 18y
#202
teşekkür ederim csdeyim ^^

ey alttaki ^^ ya sen neLer yapıyosun 😊
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#203
srodayım
alttakı sen napıyorsun ? 😜
M
Mojito ⭐ 18y
#204
oturuyorum dışarı çıkcam 😊
Sen nabıyosun bu saatte burda?
B
#205
Extraloob u geziyorum...

Sro ' nun neyinden zevk alıyorsunuz..
M
Mojito ⭐ 18y
#206
sro oynamıyorum
Sen oynuyormusun?
I
Infinity ⭐ 18y
#207
srodan zevk alamıoyurum artık önüne gelen sro oynuyor.

ne yapıyosun alttaki?
S
SimplyOne ⭐ 19y
#208
Düşünüyorum....

İntihar Etmek İstedin mi Hayatın Boyunca?Evetse Neden?
I
Infinity ⭐ 18y
#209
evet. can sıkıntıdan

yılbaşında neler yapıcaksn ?
S
Seppuku ⭐ 18y
#210
şişkinlik hissimin geçmesini beklicem puahaha napıcam evde oturup tv izlicem 😜

alttaki sn npcn yılbasında
F
#211
Gezicem tozucam Oynuyucam Zıplıyıcam 😁 ne yapcam tabiki Sro 😄

alttaki yaş kaç 😄
T
Tuxedoed ⭐ 18y
#212
15(sayılır 1 ay var xD)
Alttaki en düşük notun kaç?
H
#213
24
Altaki vatantaş havaryu?
S
SLeRockche ⭐ 18y
#214
eyvallah geçinip gidiyoruz::D:D
Hava nasıl?
G
Gentleman ⭐ 18y
#215
Havalar soguk gibi.
Hic a$ik oldun mu 😲
N
#216
oLmadıM ama oLduğumu sandıM 😄

alttaki Adın ne
S
SLeRockche ⭐ 18y
#217
Taygun..!:D
Alttaki nerde oturuyosun?
T
Truth OP ⭐ 18y
#218
Bostancı.

Sen nerede oturuyorsun.
S
Seppuku ⭐ 18y
#219
İstanbul.
Nerelisin?
A
Aresa ⭐ 19y
#220
istanbuL

bu kaçıncı postun olcak?

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: