deneme<br><br>deneme
Herkes Neden Hackleniyor??? Cevap EXL farkıyla!!!
· 170 Yanıt · 22K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 7 / 9
Yanıtlar
S
suatkocaoglu
⭐ 18y
araştırman cok güzel faydalı olmuş saol.. ama bu oyundan para kazanan şahıslar bunun önüne geçemiyorlarmı ??
bu acizlikmidir yoksa yeni itemler ve yeni silkler mantığımıdır.
bu acizlikmidir yoksa yeni itemler ve yeni silkler mantığımıdır.
E
emeqLi_b0w
⭐ 18y
arkadaşlar Başlat - Programlar - Donatılar - Erişebilirlik - Ekran Klavyesi bunu kullanın ve loaderle girmeyin ayrıca oyuna girerken bununla id pass yazın ve yine bunu kullanarak şifrenizi değiştirin klavyeden id password girmeyin bu keyloggere karşı en etkili koruma yöntemidir ... loader kullanmayın loaderde açık var yani dc yememizi sağlıyan program burda devre dışı bu program aynı zamanda hacklanmeye karşıda koruyor bizi yani burda sistem açığı var bildiğim kadarı ile eğer yanlış değilsem loader kullanmayın ve asla klavyeden girmeyin id passwordunuz şifreyide değiştirin ekran klavyesi kullanarak tabi .... 👴
ama dikaktimi çeken bir husus var şayet o keylogger adam ben olsaydım 😊 garip fukaraları soymazdım 3-4 milyarlık charlar var sunlu felan onları soyardım neden garibanları seceyimki. 👴 👴
Bilgiler için saol.Vallaha yandık 😢
@orhan34: merak etme bu kadar basit XSS saldirilari bu forumda islemiyor.
@dmalgicer: cünkü damlaya damlaya göl olur 😄
@dmalgicer: cünkü damlaya damlaya göl olur 😄
üzülerek söylüyorum, bundan korunmanın yolu malesef yok. Tek yol SRO ya girmemek.
🎭 bi de şu var: 24 saat boyunca oyundan çıkmamak :S buda imkansız gibi görünüyo zaten makina yanar :!!&%&!
aynı şeyler bendede var pc format attım bot mob hiç biyeş indirmedim ama gene caar soyuldu ben sro bırakıyım bali
M
Mafiaturk15
⭐ 18y
saol
M
Mafiaturk15
⭐ 18y
saolasın valla ii oldu bunu öğrendiğimiz ben bide bişey ssorcam bu loderler nasıl yapılıyo belki konuyla alakası yok belki aydınlatırsanız sewinirim
ben dede öle bi problem var pc format attım sro yeniden kurdum şifre kaçkez degiştirdim tarama yaptım gene soyuluyom ama bi taktik buldum artık soyulmuyom
oyuna girince şifremi degiştiriyom ve oyundan çıktıgımda yeni şifremle giriyom çıkınca onuda degiştiriyom soyulan carlar soyulmuyo bi gun degiştirmesem çıksam kesin soyulur bu degiştirmeden bi yol bulunamadı mı daha
oyuna girince şifremi degiştiriyom ve oyundan çıktıgımda yeni şifremle giriyom çıkınca onuda degiştiriyom soyulan carlar soyulmuyo bi gun degiştirmesem çıksam kesin soyulur bu degiştirmeden bi yol bulunamadı mı daha
Evet millet. Haftalardır herkesin charı durmak bilmeden soyuluyor, nedenini loaderın üstüne atılıyor, kanıt olarakta sadece saçma sapan bahaneler sunuluyordu. Şimdi bunların hepsine bir dur demenin zamanı geldi, çünkü artık herkes neden soyuluyor, Drotalion ve abim Belgther tarafından açıklığa kavuştu.
Hadi beeee?? nasıl soyuyorlar bu şerefsizler bizi???
Hiç Same origin Policy ve Cross-Site-Scripting diye birşey duydunmu?
türkçe for evır kardeş. Ben anlamam kuros sayt skriptti polisiydi.
Same Origin policy bir güvenlik yöntemidir. Internette dolaştığımız sertifikalı sayfaların kendilerine verimiş sertifikaya uyup uymadığı denetlenir ve böylece girdiğiniz site ne derece güvenli bu olçülür.
3 basamaktan oluşur:
-girdiğiniz web sayfasının ismi aynımı (http://www.extraloob.com)
-girdiğiniz web sayfası dili aynımı (http://www.extraloob.com)
-bağlandığınız port aynımı (http://www.extraloob.com: 80)
bunların 3üde doğruysa ulaşmak istediğiniz siteye ulaşmışsınızdır.
Cross site scripting (XSS) ise bir güvenlik açığıdır. XSS sadece Same origin policy kontrolü olmayan yerlerde uygulanabilir (hepimizin her oyuna girdiği zaman ziyaret ettiği site olan http://www.silkroadonline.net gibi) Bu, zararlı bir kodun bilgisayara bir şekilde enjekte edilmesiyle oluşur. Bu kod, internette nereye bağlanılacağını şaşırtır. (manipule eder)
Dalga geçiyor bu bizle millet. Bağlantı noktasıyla ile silkroad ın ne alakası var??.
Çok alakası var. Sen sro ya girdiğin zaman normalde girmen gereken port yerine başka ir porta bağlanıyorsun.
Peki bu kod nereden geliyor? Loader kullanmasakta,bilgisayar tertemiz olsada yine hackleniyoruz.
Silkroada bağlandığımızda neler oluyor önce onu anlatayım. Silkroad a çift tıkladığımızıda öncelikle http://www.silkroadonline.net e bağlanıyoruz. Orada silkroad official forumunun bir arayüzünü alıyoruz. Tabi zekinin teki o arayüze virüslü bir resim koyuyor. Bu resim 1x1 olduğu içinde farkedilmiyor. Sen tabi oyuna girince bu kodu otomatik olarak indiriyorsun ve virüsü kapmış oluyorsun.
eee? Bu bir kod, ne yapabilirki bu kadar? keylogger değil birşey değil.
evet haklısın bu keylogger değil. Üstüne üstük bu virüs taramasınada yakalanmıyor cçünkü kendini explorer exe ye veya başka biryere enjekte ediyor ve çok iyi saklıyor kendini şerreeeffsizzz!!!
Yaptığı tek şey sen oyuna bağandığın zaman sen hangi porta bağlanıyorsan hayır diyor, başka porta bağlıyor seni.
Peki bu ne zamandan beri var?
Bu olay taa SRO da artık gameguard kullanılmadığından beri var. Gameguard, CS teki sXe injection gibi XSS i engeller ve same origin policy e uyulmasını sağlar. Tabi gameguard kalkınca böyle oldu.
Şahsen benim car hep soyuluyodu format atsam bile naptıysam carımın soyulmasından kurtulamadım oyuna girince şifremi degiştiriyodum anca öle soyulmuyodu bu iyi olduhttp://img504.imageshack.us/img504/ [URL9507/adszsa5.jpg" alt="" loading="lazy">=http://g.imageshack.us/img504/adszsa5.jpg/1/]
Port değişikliği ölüm değil ya... Bir port değişse ne olacak bu kadar?
Portun değiştiği zaman sen adamın bağlı olduğu porta yöneltiliyorsun. Bu portta adam, olanı biteni görebiliyor. Sen ID ni PW ni yazdığın zaman bu önce, adamın bağlı olduğu porta, sonra oradan kendi bağlanman gereken porta iletiliyor. Adam böylece keylogger a, trojene ihtiyacç duymadan şifreni ede ediyor.
Nasıl ya? Ben anlamadım
adam senle http://www.silkroadonlne.net arasına giriyor, ve kendisi keylogger oluyor. Umarım şimdi anlamışsındır 👍
hadi ya? durum vahim desene drotalion kardeş
hemde ne vahim. Hiç sorma başımıza geleni. Her SRO ya bağlandığımızda hackleniyoruz otomatik olarak.
Peki bazıları exchange ten party den senin ID PW çalıyo diyorlar o doğrumu?
Onu sadece mediumlar yapar. Biri bir ara herşeyi 1 altına çekiyorum diye konu açmıştı. Eğer exchange le virüs gönderebilseydin, hereyi 1 altınada çekebilirdin dostum.
Sallama Bİlgilere inanmayın!!! Exchange ile, Party ile adam sana virüs gönderemez!!!
Vah Vah. Bak millet neler yapıyor. Peki drotalion kardeş, bi sorum olacak: Bundan korunmanın yolu nedir?
üzülerek söylüyorum, bundan korunmanın yolu malesef yok. Tek yol SRO ya girmemek.
Güzel Konuya değinmişsiniz.
çok sağol güzel olmuş her yerini anladım ben zaten sro ya girmiyom ecsro da takılıyorum o yüzden pek bi sorun yok ama yine de ecsro ya çok girdiğimde pc biraz yavaşlıyor ecsrodan şüpheliyim xD 😁
güzel acıklama abi tesekkurler
_
_silencer_
⭐ 18y
dikkatli olmak lazım herkez birbirinin açığını bekliyo !!
offf
ben kendi tecrubelerimi aktarayım. bende soyuldum
benim x serverinde 2 tane carım var botta var biri kasar digeri stal yapar paraya para demez artık fantazı pesinde kosardım taa ki soyuluncaya kadar.
gün geldi sıra bana gelmis olacakkı salı gunu cekten cıktıktan sonra oyuna girdim bir baktım benim carın elinde sılah yok hemen cara girdim benim car eventci teyze ıle atcının arasında tarzan gibi duruyo ala la oldum tabi hemen sandıga baktım boş üstte basta birşey yok diğer çara girdim oda aynı yerde ve aynı durumda cami avlusuna bırakılmış çocuk gibi. ulen dedim şerefsizler bizim arkadaşlar (benim mallarda gözü vardı zaten dedim kendi kendime) şifremi tahmin ettiler benim malları çaldılar herkesi soruşturdum öle bir durum yok hemen şifremi değiştirdim eş dost yardım etti biraz üstü başı topladık biraz sermaye ile tekrar başladık.
Ertesi gün (benim makina hiç kapanmaz) ekranı açtım dc olmuş hemen çara girdik premıum varya hemen giriyom çalanda hemen giriyor tabi onu düşünemedik (premium almamak haclenmeye karşı bir yontem olabilir bu arada) bir baktım dünkü durum aynen tekrar olmuş dejavudur felan diye kendimi teselli etsemde hakkatten soyulmuş arkadaşlardan yardım istesem daha dün yardım almışım napsam diye düsünürken bir baktım avatardan dolayı benim gdf yi görmemişler onu satdım gene aynen üstü bası düzdüm.
Ertesi gün benim makına gene dc olmus hemen oyuna girdim tahmin ettiğiniz gibi aynı durum soyulmuşum. ülen şerefsiz hic olmazsa birkaç gün nadasa bırak daha dün soydun. bu işin böyle olmıyacağını anlamıştım artık benim bilmediğim ama hırsızın bildiği bir şey vardı 2. cardaki gdf yi satmadım nasıl olsa ertesi gün soyulacam.
hemen işe koyuldum benim makınada antivurus yoktu zaten ustunde 2 tane hard disk var birde harici harddisk flaş diskler felan epey işim var makınayı söktum tek hardisk taktım fdisk yaptım format attım saglam olsun diye tekrar fdisk attım formatladım eset kurdum sro yu kurdum şifreyi değiştirdim okudum üfledim bismillah dedim oyuna girdim.
araştırmaya başladım bu olaylar temmuz 2008 dolaylarında oldu tam tarıhi hatırlamıyom araştır araştır en mantıklı yontemin başta anlatıldığı gibi port dan kaynaklandığı kanatine vardım çözümüde yoktu şimdiki gibi, denemeler yapmaya başladım loader ile giriyorum oyuna bağlanmam en az 1 dakıka suruyor loaderin port no sunu degisitiriyorum tak 20 sanıye bile surmeden giriyorum anladımkı nasıl oluyosa artık tam bilemiyorum ben sroya tıklayınca once portlar ile soyguncuya soyguncunun üzerinden sroya baglanıyorum. loaderlerin hic orjinal port nosu ıle girmedim hem daha hızlı girdim hemde 4 aydır soyulmuyorum. daha gecenlerde bir program buldum ismi CurrPorts makınamdaki butun işlemleri vindovs gorev yoneticisi (alt+ctrl+del) tarzında gosteriyor hangi ip den hangi ip ye hangi port ile bağlanıyor gosteriyor işleyişini tam olarak cözemesemde güvenli ip ve port üzerinde olup olmadığımı kontrol edebiliyorum soyulmamak için başka yontemlerde kullanıyorum bilmediğim sitelere girmiyorum ne olursa olsun, internetten aldığım herşeyi virüs taramasından geçiriyorum, ne olursa olsun bilmediğim güvenmediğim maillerimi açmıyorum, dosya paylaşım programları kullanmıyorum, msn kullanmıyorum, oyunda mallarımı guıld kasasında tutuyorum, antıvurus kullanıyorum eset, bir tane daha antıvurus kullanmayı dusunuyorum bu aralar. ilginç mailler geliyor bana gönderici ben alıcı gene ben altında birde lınk adresi bariz ben virusum dıyo.
Hala her oyuna girişimde içimi heyecan kaplar ilk ekran geldiğinde carımı cıplakmı gıyınıkmı bulacam diye
benim x serverinde 2 tane carım var botta var biri kasar digeri stal yapar paraya para demez artık fantazı pesinde kosardım taa ki soyuluncaya kadar.
gün geldi sıra bana gelmis olacakkı salı gunu cekten cıktıktan sonra oyuna girdim bir baktım benim carın elinde sılah yok hemen cara girdim benim car eventci teyze ıle atcının arasında tarzan gibi duruyo ala la oldum tabi hemen sandıga baktım boş üstte basta birşey yok diğer çara girdim oda aynı yerde ve aynı durumda cami avlusuna bırakılmış çocuk gibi. ulen dedim şerefsizler bizim arkadaşlar (benim mallarda gözü vardı zaten dedim kendi kendime) şifremi tahmin ettiler benim malları çaldılar herkesi soruşturdum öle bir durum yok hemen şifremi değiştirdim eş dost yardım etti biraz üstü başı topladık biraz sermaye ile tekrar başladık.
Ertesi gün (benim makina hiç kapanmaz) ekranı açtım dc olmuş hemen çara girdik premıum varya hemen giriyom çalanda hemen giriyor tabi onu düşünemedik (premium almamak haclenmeye karşı bir yontem olabilir bu arada) bir baktım dünkü durum aynen tekrar olmuş dejavudur felan diye kendimi teselli etsemde hakkatten soyulmuş arkadaşlardan yardım istesem daha dün yardım almışım napsam diye düsünürken bir baktım avatardan dolayı benim gdf yi görmemişler onu satdım gene aynen üstü bası düzdüm.
Ertesi gün benim makına gene dc olmus hemen oyuna girdim tahmin ettiğiniz gibi aynı durum soyulmuşum. ülen şerefsiz hic olmazsa birkaç gün nadasa bırak daha dün soydun. bu işin böyle olmıyacağını anlamıştım artık benim bilmediğim ama hırsızın bildiği bir şey vardı 2. cardaki gdf yi satmadım nasıl olsa ertesi gün soyulacam.
hemen işe koyuldum benim makınada antivurus yoktu zaten ustunde 2 tane hard disk var birde harici harddisk flaş diskler felan epey işim var makınayı söktum tek hardisk taktım fdisk yaptım format attım saglam olsun diye tekrar fdisk attım formatladım eset kurdum sro yu kurdum şifreyi değiştirdim okudum üfledim bismillah dedim oyuna girdim.
araştırmaya başladım bu olaylar temmuz 2008 dolaylarında oldu tam tarıhi hatırlamıyom araştır araştır en mantıklı yontemin başta anlatıldığı gibi port dan kaynaklandığı kanatine vardım çözümüde yoktu şimdiki gibi, denemeler yapmaya başladım loader ile giriyorum oyuna bağlanmam en az 1 dakıka suruyor loaderin port no sunu degisitiriyorum tak 20 sanıye bile surmeden giriyorum anladımkı nasıl oluyosa artık tam bilemiyorum ben sroya tıklayınca once portlar ile soyguncuya soyguncunun üzerinden sroya baglanıyorum. loaderlerin hic orjinal port nosu ıle girmedim hem daha hızlı girdim hemde 4 aydır soyulmuyorum. daha gecenlerde bir program buldum ismi CurrPorts makınamdaki butun işlemleri vindovs gorev yoneticisi (alt+ctrl+del) tarzında gosteriyor hangi ip den hangi ip ye hangi port ile bağlanıyor gosteriyor işleyişini tam olarak cözemesemde güvenli ip ve port üzerinde olup olmadığımı kontrol edebiliyorum soyulmamak için başka yontemlerde kullanıyorum bilmediğim sitelere girmiyorum ne olursa olsun, internetten aldığım herşeyi virüs taramasından geçiriyorum, ne olursa olsun bilmediğim güvenmediğim maillerimi açmıyorum, dosya paylaşım programları kullanmıyorum, msn kullanmıyorum, oyunda mallarımı guıld kasasında tutuyorum, antıvurus kullanıyorum eset, bir tane daha antıvurus kullanmayı dusunuyorum bu aralar. ilginç mailler geliyor bana gönderici ben alıcı gene ben altında birde lınk adresi bariz ben virusum dıyo.
Hala her oyuna girişimde içimi heyecan kaplar ilk ekran geldiğinde carımı cıplakmı gıyınıkmı bulacam diye
F
FeeLThePoweR
⭐ 18y
bence bu konuda çok yanlıs düsünenler var bikere silkroad online oyunun kurucusunun bu siteyi nasıl koruduğunu ne siz ne ben bilebilirim ikincisi boyle biseye izin verilmez basımıza ne geliyorsa loader bilmediğimiz siteler güvenmediğimiz resimlere tıklamak ve gold alımı silk alımı bot alımı için bilmediğimiz vs sitelere tıklamamızdır ve char çalan soyan birini biliyorum zamanında çok char çaldı ve soydu ve bu kişi bir site ile yaptı adresini veriyordu adrese bağlanan hackleniyordu ve sonra oyuna girincede id pw yazıyordu bilgiler gelince artık adam format filan atmadan sifresini değistirirse chara kökten elveda ama tabi soyulunca format atmadan değmiyenlerde sadece item ve mallarından oluyordu kesinlikle konuyu açan arkadasa katılmıyorum silkroad online kurucuları ve koruyucuları böyle birseye izin vermez...tabi bu benim düsüncem.
bence bu konuda çok yanlıs düsünenler var bikere silkroad online oyunun kurucusunun bu siteyi nasıl koruduğunu ne siz ne ben bilebilirim ikincisi boyle biseye izin verilmez basımıza ne geliyorsa loader bilmediğimiz siteler güvenmediğimiz resimlere tıklamak ve gold alımı silk alımı bot alımı için bilmediğimiz vs sitelere tıklamamızdır ve char çalan soyan birini biliyorum zamanında çok char çaldı ve soydu ve bu kişi bir site ile yaptı adresini veriyordu adrese bağlanan hackleniyordu ve sonra oyuna girincede id pw yazıyordu bilgiler gelince artık adam format filan atmadan sifresini değistirirse chara kökten elveda ama tabi soyulunca format atmadan değmiyenlerde sadece item ve mallarından oluyordu kesinlikle konuyu açan arkadasa katılmıyorum silkroad online kurucuları ve koruyucuları böyle birseye izin vermez...tabi bu benim düsüncem.
ooooo senın dediğin bu yontemleri artık 13 14 yasındakı bebeler bile yapıyo çağ ilerliyo tekniklerde
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap