Icerige atla
Extraloob

HeR0Turks Türk bayrağını JANGAN'a DİKTİ !

· 16 Replies · 1.6K views
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#1
fazla söze gerek yok...
- Resim Silinmiş.
16 Replies
S
#2
hayırlı olsun:)
D
DemonBoy ⭐ 18y
#3
hayırlı olsun
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#4
Teşekkürler..
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#5
aaaahaha evet guild masterimizde geldi yakışmış dimi abi xD
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#6
evet haklısın abi bide msn e gelde bi müzik atayım bugünki video ya onu koy
P
PowerInMe ⭐ 17y
#7
Heyt be helal size
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#8
Eyvallah....
3
32alper ⭐ 19y
#9
Hayırlı olsun
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#10
Teşekkürler..
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#11
NoWayOut'ta malazgirtte EXL logosunu jangan'a dikti ^^
L
#12
ahaha yawrum cemo 😊
L
#13
NoWayOut'ta malazgirtte EXL logosunu jangan'a dikti ^^


😁

EXL logosu öyle dikilmez böyle dikilir 🎅
photoshop felan değildir.

- Resim Silinmiş.

hehe harıka olmus 😘
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#14
hobaaaa pacific'ten bir extraloob geçmişti eskiler bilir NoWayOut dediniz mi anında hatırlarlar bizim bıraktığımız yerlerde şimdi bizim bayrağımız dalgalanıyor yeahhhh canımsın brooooooo :muck kalp:
W
Warden_ ⭐ 17y
#15
Tebrikler!!!
X
Xrosower ⭐ 17y
#16
Hayırlı Olsun.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: