http://resimupload.com/ds775537756_SRO[2009-09-04_13-02-06]_74.html
Charımı Kasıcaktım Dedim Şakasına Bi Global atayım Ong Taxi Diye Attım ve Ardından Pt no Pt no Diye pmler Geldi Sonra Taxi'ye Başladım 😜 Paranın Kokusu Güzel Hemde Yeni Serverda 😊
Helios'daki İlk Taxi Benden :P [ Jabbawockeez ]
· 20 Yanıt · 1.6K görüntüleme 0 okuyor
20 Yanıt
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Kassana benide bro.Hemde aynı uni'deyiz 😜
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
hehehe sen taxi diye global atacaksında dolmicak 😉 hemde bide yeni serverde 😄
gz. ^^ 👍


mesaj yazarı arkadaşım; avatarını degiştirimisin.
Apolloda saati 300 k iken bu serverda 100 k gibi bi fiyata yapman lol xD anca gülerim sana 😄 Gaara ^^
beyler premiumsuz adamlar gördüm acaba nasıl girdiler??
la napam para lazım 1 saat yaptım 1.2m yeter bana
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
la napam para lazım 1 saat yaptım 1.2m yeter bana
1.2 m ? 😱
Bro 45 olayım bende yapıcam.
Ps:sen kaçta yaptın?
52 adamlar friend bile attı abi yaparken cagır diyolar 😄 Yarın Gene yapıcam 2-3 saat 😊
M
MrCrossover
⭐ 17y

Böyle daha iyi 👍
C
chipshajen
⭐ 17y
Resim Göterilmez Adres.com mu daha iyi ? 😊
M
MrCrossover
⭐ 17y
Resim gösteriyordu 😳
Yeni server normal
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
52 olayım bende başlıyorum 50k'dan^^
C
chipshajen
⭐ 17y
başla başla cidden güzel para var 😊 param bitsin ben yaparım gene dün 11 tane item cıkmış 3 m param var 😊
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Benim 32 saattir kasıyor . İlk 3 sayfa full itemdir herhal^^
saçmalamayın.50 k ya taxi mi olur.Ben phonixde 82 levelken(3-4 ay önce) 200 k dana taxi yapıyodum.Siz 300 k ya yapasanız gine gelen olur.Merak etmeyin.1 m dediğiniz nedirki ya.Kendinizi yorduğunuza değmiyo.Bi stall açsanız 10 dakikada o kadar para kazanıyosunuz zaten
C
chipshajen
⭐ 17y
yeni server ..


Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap