@Avenger
2 clericle mi kasıyorsunuz 😁
Helios Level Kapışması
· 290 Yanıt · 23K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 12 / 15
Yanıtlar
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
bu yeni serverde NWO baya etkili olacak gibi bu arada tebrikler
herkeze bye unDeaD hacked..
çok güzel gidiyorsunuz hadi hayırlısı ilk 81 NWO dan olsun başarılar
H
HeartLess*X
⭐ 19y
Büroya gelmeden önce char evde 58'di işte olduğum için gap'a giriyor zorlanıyorum lvl kasmakta:)
T
TransformerHERA
⭐ 17y
hepiniz çok hızlı gidionuz bu arada bu oyunda chn çar hiç kuran yok herkes eu o_O
R
RiodeJaneiro
⭐ 17y
hepiniz çok hızlı gidionuz bu arada bu oyunda chn çar hiç kuran yok herkes eu o_O
kasması koalay olduğu için öyle
50 lvl Gaara ^^
Serverda bana göre party kalmadıgı için biraz geride kaldım ama Zapo Lv 62 ^^

tebrikler bro
Lvl up to 58.Akşama zaten 59 olacağımdan ss koymuyorum. 😄
gz brom
swsro dan soğumaya başladım .. habire check.!!
isro ya mı başlasam 😆
isro ya mı başlasam 😆
Hepinizi tebrik ederim arkadaşlar. Biri vardı Shaitan kesen. 65Lv'dı sanırım. Hedef 66Lv. ^^ 😜 Başarılar.. ^^
- Resim Silinmiş.
^^
^^
bu yachal lar 70 lvl değilmiydi ? o_O
bu yachal lar 70 lvl değilmiydi ? o_O
şu gördüğünüz pt ile çok zorlamıyor olsa gerek 😊
I
ImmorTaLGoD
⭐ 17y
Daha 45 Lw'im ^^
bu yachal lar 70 lvl değilmiydi ? o_O
şu gördüğünüz pt ile çok zorlamıyor olsa gerek :)
vay anasını bea 🤤
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap