
yavaştan geliyoruz 😞


serverı bırakmak zorunda kaldım yeni sistem yüzünden herkeze bye :(

- Resim Silinmiş.
Lv 52 ^^
bro gzzz
berkomu geçmiş olsun
serverı bırakmak zorunda kaldım yeni sistem yüzünden herkeze bye :(
serverı bırakmak zorunda kaldım yeni sistem yüzünden herkeze bye :(
2 günün telafi olup eski sisteme geri dönüldü daha ne istenir

Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap