Icerige atla
Extraloob

HD 3870 saphire...

· 13 Yanıt · 4.6K görüntüleme
_
_DarkRage_ OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar ati hd 3870 arıyorum ddr4 256bit bana önerebileceğiniz bir site varmı ben birkaç sitede buldum fakat stoklarda skıntısı varmıs sıkıntısız ağrısız bi site önerebilecek varmı 🤤 🤤 😁
13 Yanıt
_
_DarkRage_ OP ⭐ 19y
#2
gf gt 8800 de olabilir. sizden istediğim hd 3870 de stok ları rahat olan site istiyorum birde zahmet olmassa tavsiyelerinizi ve önerilerinizi bekliyorum ekran kartı hakkında

mercy 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#3
mavibilgisayar.com
exa.com.tr
gigatek.com.tr

bunlar harici sitelere bakma ^^
_
_DarkRage_ OP ⭐ 19y
#4
mavibilgisayar.com
exa.com.tr
gigatek.com.tr

bunlar harici sitelere bakma ^^


saol hemen arastırmaya baslıyorum. 🍿 🍿 😁
Q
Quattro ⭐ 19y
#5
Wala ben mavi bilgisayarı tavsiye ederim telefonla ulaşırsan fiyatda birazdaha indirim yapıyorlar GeForce 8800GT (PCI-E) stoklarında var şuan...
_
_DarkRage_ OP ⭐ 19y
#6
Wala ben mavi bilgisayarı tavsiye ederim telefonla ulaşırsan fiyatda birazdaha indirim yapıyorlar GeForce 8800GT (PCI-E) stoklarında var şuan...


banada 8800 gt yi tavsiye eden cok oldu ama kararsız kaldım nedir bunlar arasındaki + ve - ler merak ediyorum
A
Apollon ⭐ 18y
#7
- Resim Silinmiş.

Yeterince açık oldu sanırım dirext 10.1 almaya alış yani benim önerim HD3870
Q
Quattro ⭐ 19y
#8
Aradaki fark bu dur hocam kısaca
- Resim Silinmiş.
ps : akşam akşam 😄
_
_DarkRage_ OP ⭐ 19y
#9
Aradaki fark bu dur hocam kısaca
- Resim Silinmiş.
ps : akşam akşam :D


c(: aklım iyice karıştı normalde hd3870 sipariş verdim fakat 1 haftsı var onun daha stoklara gelecekmis bende bu sure icerisinde dogruyu bulayım dedim. ama her nedense yeri geliyo 8800 ustun oluyo bazi yerdede 3870 ustun ama tabi para da var işin acıkcası saolun öneriler için suan düşünme aşamasındayım 😁 😁
_
_DarkRage_ OP ⭐ 19y
#10
ok hd3870 saphire aldım gayet guzel takılma sıkılma yok 😊 tavsiye ederim.
Q
Quattro ⭐ 19y
#11
ok hd3870 saphire aldım gayet guzel takılma sıkılma yok 😊 tavsiye ederim.

Hayırlı olsun bende 9800 gt aldım daha supo bu 😄
R
RealPower ⭐ 19y
#12
Bende Sapphire HD4830 var 255Tl ye almıstım yeni sistemime gayet iyi birkart fiyat/performans açısından

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: