Icerige atla
Extraloob

Haydi Hayırlısı.. GUNCEL TOPİC SP[400K]

· 40 Yanıt · 2.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
T
Trixie ⭐ 17y
#21
hayırlı sp lerrr 😁
P
PowerInMe ⭐ 17y
#22
Kolay Gele
D
destiny OP ⭐ 18y
#23
50K arttıkça veya 100K arttıkça güncelleyeceğim. 😎
C
#24
Kolay gelsin
D
destiny OP ⭐ 18y
#25
Güncel! 16.02.2010


400K
A
Arcadia ⭐ 17y
#26
2M yapabilirsen büyük başarı olur. Kolay gelsin.
Windy
Windy ⭐ 19y
#27
kolay gelsin emre,bayılıyorum şu farm olaylarına ya 😆
D
destiny OP ⭐ 18y
#28
Sabahada 500k olur prem bitmesine 8 gun var zaten biter bitmez yeni prem + basıcağım. 😎
A
Arcadia ⭐ 17y
#29
Sabahada 500k olur prem bitmesine 8 gun var zaten biter bitmez yeni prem + basıcağım. 8)

serverlar bomboş zaten ne gerek varki preye. :p
B
BaSoryong ⭐ 18y
#30
2 haftaya göre fena bir sp değil (:

ps:Kolay gelsin.
D
destiny OP ⭐ 18y
#31
Sabahada 500k olur prem bitmesine 8 gun var zaten biter bitmez yeni prem + basıcağım. 8)

serverlar bomboş zaten ne gerek varki preye. :p




%100 SP Ticket + prem++ %100 SP Ticket yani şöyle oluyor günde; 3 saat %200 SP , 2 saat %100.

Kasan charda pre yok zaten bizim amacımız istediğimiz SP miktarına daha çabuk ulaşmak. 😉
M
mesut_xD ⭐ 18y
#32
Ever süper build kolay gelsin. 🤘
Q
Quattro ⭐ 19y
#33
Build: CLERİC-WARLOCK

Hybird yapmayı düşünüyormusun. 🤔
F
framberge2 ⭐ 17y
#34
ya bişi dicem ben chari actim 19a kadar hic skill vermeden 15k sp kastim level 19dan sonra 9 gap kasmaya basladim suan 21 levelim ve 18k sp var ama sende 300k nasil oluyor biri aciklayabilirmi ?
A
#35
ya bişi dicem ben chari actim 19a kadar hic skill vermeden 15k sp kastim level 19dan sonra 9 gap kasmaya basladim suan 21 levelim ve 18k sp var ama sende 300k nasil oluyor biri aciklayabilirmi ?


Level düşürmüştür elbette.^^ 😘
F
framberge2 ⭐ 17y
#36
tamam 😄
F
framberge2 ⭐ 17y
#37
ben simdi 22 oldm 20k sp var skillerimi herzaman 9 level asagidami tutuyum ? 27 olana kadar
D
destiny OP ⭐ 18y
#38
Ben her zaman fix 12'de tutuyorum 26 - 27 lv oluncada 20ye düşürüyorum.
F
framberge2 ⭐ 17y
#39
hmm 😊 bana yardimci olurmusun yha farm konusunda ben msn verim sana ekle konusalim yardima ihtiyacim war

mailto:[email protected]
O
orhan09 ⭐ 17y
#40
Başarılar.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: