:D Yazın yazın çekinmeden .. 😄 Güzel oldu konu ^^ :D
Koyun Can derdinde (ben oluyorum)
Kasap Et derdinde yaaaaa 😈 😈 😈 😈 😈 😈
:D Yazın yazın çekinmeden .. 😄 Güzel oldu konu ^^ :D
bostancı lunaparkında kusmak için çilekli pudingin üstüne ketçap sıkıp yemek
kusamamak
ve o şeyin midende durduğunu bilmek...
hafiften başlıyım dedim 🙄
bostancı lunaparkında kusmak için çilekli pudingin üstüne ketçap sıkıp yemek
kusamamak
ve o şeyin midende durduğunu bilmek...
hafiften başlıyım dedim 🙄
hafif mi 😁 Bidaha puding yemicem 😱 :(
Küçükken Herkezin Yaptıgı Klasik Sey Burnumuzdaki Maddeleri Çıkartıp Bi Güzel Mobilyaların Üzerine Yerlestirmek Veya Elimizle Ovolayıp Yere Sallamak 😈 😈
tırnak yiyorum yara kabuğumu yiyorum ayrıca çıkan kanıda içiyorum al sölemicem diyom diyom söledim sonunda off 😁
Log in to write a reply.
Log In