Icerige atla
Extraloob

Hayatınızda yaptığınız en iğrenç şey ?

· 29 Replies · 1.9K views · Page 2 / 2
Replies
B
Black Rain ⭐ 19y
#21
:D Yazın yazın çekinmeden .. 😄 Güzel oldu konu ^^ :D

Koyun Can derdinde (ben oluyorum)
Kasap Et derdinde yaaaaa 😈 😈 😈 😈 😈 😈
S
SilenTT ⭐ 19y
#22
ben küçükken ayak baş parmağımı emiyomuşum 😈
iğrenö değil ama aklıma geldi söyliim ben geceleri bacak bacak ustune atark uyurum 😈 normal uysamda otomatik yapıyomuşum annemler video çekmiş 😈
B
BlueLight ⭐ 18y
#23
Nasıl yapıomuişsun o işi xD

Ben çoooook küçükken doktorun suratına işemişim xD
S
SERE ⭐ 19y
#24
bostancı lunaparkında kusmak için çilekli pudingin üstüne ketçap sıkıp yemek

kusamamak

ve o şeyin midende durduğunu bilmek...

hafiften başlıyım dedim 🙄
D
dR.NooB ⭐ 19y
#25
bostancı lunaparkında kusmak için çilekli pudingin üstüne ketçap sıkıp yemek

kusamamak

ve o şeyin midende durduğunu bilmek...

hafiften başlıyım dedim 🙄

hafif mi 😁 Bidaha puding yemicem 😱 😞
D
destiny OP ⭐ 18y
#26
bostancı lunaparkında kusmak için çilekli pudingin üstüne ketçap sıkıp yemek

kusamamak

ve o şeyin midende durduğunu bilmek...

hafiften başlıyım dedim 🙄

hafif mi 😁 Bidaha puding yemicem 😱 :(





+1907
S
SymbioN ⭐ 19y
#27
ben de küçükken eve bi poşette tuz getirmişler ben de onun şeker olduğunu sanmıştım ancak küçüğüm şekere de bayılırdım aldım yemek kaşığını bi kaşık attım hop ağzıma o kadar tuzdan sonra 3 gün ağzımı hissetmedim kusmadım ama 😄
A
Apt ⭐ 18y
#28
Küçükken Herkezin Yaptıgı Klasik Sey Burnumuzdaki Maddeleri Çıkartıp Bi Güzel Mobilyaların Üzerine Yerlestirmek Veya Elimizle Ovolayıp Yere Sallamak 😈 😈


ağzına götürenleri unutmuşsun 😁 😁 😁
A
Apt ⭐ 18y
#29
tırnak yiyorum yara kabuğumu yiyorum ayrıca çıkan kanıda içiyorum al sölemicem diyom diyom söledim sonunda off 😁


Buda sadist arkadaşımız.Kendi çişini yudumlar,yarasını soyar kanını içer tam sadisttttt 😈 😈

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: