Nerdeee xD
Alttaki Hiç Nıke Ayakkabı Gıymedi [Orci 😆 ]
<!> Hayatında hiç yapmadı <!>
· 276 Yanıt · 20K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 14
Yanıtlar
Sporda Nike'tan başka ayakkabı giydin mi diye sor bi önce 😜
Alttaki hiç alkol almadı 😜 . (Açıkcası ben almadım..)
Alttaki hiç alkol almadı 😜 . (Açıkcası ben almadım..)
yanlış cevap 1 kere içmiştim 1 bardak 1 bira 😄 çaktırmadan devlet sırrı gibi saklıodum 😄
alttaki hiç basketbolda orta sahadan basket atmadı(mı?)
Yukarıdaki fazla ileri gidiyorsun.
Alttaki hiç blok koyup da tribünün atmosferine maruz kalmadı
Alttaki hiç blok koyup da tribünün atmosferine maruz kalmadı
[F New]Solo Gitarist
uff oyuncuyu atmosfere maruuz bırakan bizlerdil de blok koyamadık daha 😄
pc ekranını hiç yaladın mı?
pc ekranını hiç yaladın mı?
PC Ekranını? Yalamak ? 😁 Allah için neden böyle birşey yapayım 😁
Alttaki hiç 90 Lv kasmadı
Alttaki hiç 90 Lv kasmadı
yok en fazla 82 kasmıştım oda bi abi vardı onun charı çaldılar ama
Alttaki http://www.extraloob.com`dan hiç birşey almadı(mı)?
evet almadı! 😄 ben silkroada daha 1 kuruş para yatırmadı 😈
Alttaki User Hiç Extraloob.com'a Yararlı Bir Paylaşım Yapmadı(mı?)
Alttaki User Hiç Extraloob.com'a Yararlı Bir Paylaşım Yapmadı(mı?)
yaptım en büyük eserlerimden (hatırladığım kadar konumdan) sro giysilerde değişiklik yani media pk 2
Soru?
Alttaki Hiç Tuvaletteyken Tuvalet Kagıdının Bıttıgını Farketmemezlık Yaptı mı ?
Alttaki Hiç Tuvaletteyken Tuvalet Kagıdının Bıttıgını Farketmemezlık Yaptı mı ?
Hayır yapmadım 😄
Alttaki hiç pc başında 10 saat oturdun mu? :P:
Alttaki hiç pc başında 10 saat oturdun mu? :P:
oturdum
alttaki hiç rezil oldun mu
alttaki hiç rezil oldun mu
Ufak tefek şeylerde evet.
Alttaki hiç bilgisayar başında uyuya kaldın mı ?
Alttaki hiç bilgisayar başında uyuya kaldın mı ?
yok artık 😄
alttaki baketbol oynadın mı
alttaki baketbol oynadın mı
Takımdayım ayıp ettin ..
Alttaki uygunsuz biçimde yakalandınmı ? 😜
Alttaki uygunsuz biçimde yakalandınmı ? 😜
İdman çıkışı soyunma odasına volaybol takımı girmişti 😆
Alttaki hiç +7 basma zevkini tattı mı?
Ps:Truth hangi takım?
Alttaki hiç +7 basma zevkini tattı mı?
Ps:Truth hangi takım?
[F New]Solo Gitarist
yoo hic tadmadım 😄
alttaki snin kafana karpuz veya kavun dustumu? 😄 😄
alttaki snin kafana karpuz veya kavun dustumu? 😄 😄
U
uA_TAYFA_1905
⭐ 18y
ohoo kac kere 😁 saka saka ..
alttaki hic maca qittin mi ? 😄
alttaki hic maca qittin mi ? 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap