Icerige atla
Extraloob

<!> Hayatında hiç yapmadı <!>

· 276 Yanıt · 20K görüntüleme · Sayfa 14 / 14
Yanıtlar
M
meLankoLiq ⭐ 18y
#261
Kazıtmadım

Alttaki dazlak geziyor her daim 😜
L
Laistrogon ⭐ 17y
#262
gezmedim
Alttaki hiç yurtdışına çıkmadı gitmedi
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#263
Malesef İngiltere ve Hollanda 'ya gitmiştim 😜 (Sıradaki durak Brazilya olarak düşünüyorum 😎 )

Alttaki hiç araba sürmekten çakmıyor ^^
EXL | SRO | İŞKOLİK
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#264
Ne demek çakmıyor la sürdüm 15 yaşında olmama rağmen 😎 😜
Alttaki hiç hırsızlık yapmadı
Special thx to Flexi
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#265
Malesef 4. sınıfa mı ne giderken BİM vardı ordan 2-3 kere çokanat yürütmüştüm, görevli sonra çok korkutmuştu o gün bugundur o BİM 'e gitmiyorum zaten.

Alttaki askerlikten nefret eder ?
EXL | SRO | İŞKOLİK
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#266
I-ıgh can atıyorum askere gitmek için 🤤
Alttaki milli olmadı 😜
Special thx to Flexi
L
Laistrogon ⭐ 17y
#267
oldum geçen sene İzmirde yaşayıpta milli olmayan mı var :A
Alttaki çok korkak
O
ownerMad ⭐ 17y
#268
ne münasebet tek kişilik ordu gibiyim :d
alltaki kızamık çıkarmadı :d
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#269
çıkarım lol
alttaki hiç medusa kesemedi
L
Laistrogon ⭐ 17y
#270
10-12 kere kesmişimdir.
Alttaki Karşıyaka maçına hiç gelmedi.
O
ownerMad ⭐ 17y
#271
Gelmedim tabi :d
alttaki hiç kız arkadaşın olmadı
D
Doma$no ⭐ 18y
#272
Oldu
Alttaki sünnet olmadı ?
_
#273
oo hemde 3 yaşında oLdum
Alttaki intihar girşiminde bulundumu?
J
Jun Kie ⭐ 17y
#274
Bir kere yapacaktım.

Dersaneden kaçmıştım sonra peder bey zikecekti beni (yani ben öle sanıyordum) sonra tlf'daki tüm zamazingoları sildim ve 2 rekat namaz kıldım ve babamda afferin oğlum dedi başka da demedi.

sonra tlf'daki tüm zamazingoları sildim
<<< intihar kısmı bu oluyor 😄


Hiç bir kız zamazingo izlettin mi? (Bn izlettim ve kız ağladı :D)

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: