Senin durum vahim hemen bir manita yapıyorsun veya arkadaşlarınla dışarıda yapabileceğin birşeyler buluyorsun.
Elimde değil yapamıyorum. Gerçekten bunu yağ çekmek için söylemiyorum yapamıyorum. Bugün okula gittim konuyu güncellemek için kaçtım geldim. Kaçtım ama kaçmaz olaydım. Bilgisayarı çökerttik kaçtık. 😄 Sonra babam yakaladı daha ne olsun. Ama kızlarla gez felan beni sarmaz öyle.. Olucaz arkadaşlarla beraber takılcaz. Kıza ihtiyacımız yok ama kisme dışarı çıkamıyor herkezin karnede 9 - 10 zayıf. Yoksa 12 den aşşağı gelmezdik. 😉 Silkroad'a bile giresim gelmiyor. Şöyle birşeyler bulsam yapsam program yapsam paylaşsam gibisinden. Tuhaf oluyorum yani burada bulunmayınca. 🎭
Bu kadar bağımlılık zarardan başka birşey getirmez :?
Biliyorum ama olmuyor. Sigarayı bile bıraktım burayı bırakamıyorum.