Icerige atla
Extraloob

Hayatımızdan neler silinecek?(2050)

· 29 Replies · 1.9K views · Page 2 / 2
Replies
S
Seppuku ⭐ 18y
#21
Senin durum vahim hemen bir manita yapıyorsun veya arkadaşlarınla dışarıda yapabileceğin birşeyler buluyorsun.



Elimde değil yapamıyorum. Gerçekten bunu yağ çekmek için söylemiyorum yapamıyorum. Bugün okula gittim konuyu güncellemek için kaçtım geldim. Kaçtım ama kaçmaz olaydım. Bilgisayarı çökerttik kaçtık. 😄 Sonra babam yakaladı daha ne olsun. Ama kızlarla gez felan beni sarmaz öyle.. Olucaz arkadaşlarla beraber takılcaz. Kıza ihtiyacımız yok ama kisme dışarı çıkamıyor herkezin karnede 9 - 10 zayıf. Yoksa 12 den aşşağı gelmezdik. 😉 Silkroad'a bile giresim gelmiyor. Şöyle birşeyler bulsam yapsam program yapsam paylaşsam gibisinden. Tuhaf oluyorum yani burada bulunmayınca. 🎭



Bu kadar bağımlılık zarardan başka birşey getirmez :?

Biliyorum ama olmuyor. Sigarayı bile bıraktım burayı bırakamıyorum.
X
XER0 ⭐ 19y
#22
:? :? :? :? :? :? :?
Windy
Windy ⭐ 19y
#23

Bağımlı olduk diye mi? Yoksa başka sebeplerden dolayı mı ? :S


bak sana canlı bir örnek vereyim;

hem boksör olup günde 8-9 saat anremanlara gidip,hem gitar kursun olup 1-2 saatini ayırdığın,hem dersanen olup etütlere gittiğin,okuldan geldiğinde üstünü çıkartıp çarşıya gidip bir tur attığın ve en sonunda eve gelip o günün yorgunluğunu atmak için birazda dinlenmek için slow bir müzik açıp,dilediğin siteye girmek ve sitelerde dolaşmak mı daha güzel?


yoksa senin bu dediklerinmi 🍿
S
Seppuku ⭐ 18y
#24

Bağımlı olduk diye mi? Yoksa başka sebeplerden dolayı mı ? :S


bak sana canlı bir örnek vereyim;

hem boksör olup günde 8-9 saat anremanlara gidip,hem gitar kursun olup 1-2 saatini ayırdığın,hem dersanen olup etütlere gittiğin,okuldan geldiğinde üstünü çıkartıp çarşıya gidip bir tur attığın ve en sonunda eve gelip o günün yorgunluğunu atmak için birazda dinlenmek için slow bir müzik açıp,dilediğin siteye girmek ve sitelerde dolaşmak mı daha güzel?


yoksa senin bu dediklerinmi 🍿

Senin dediklerin ama olmuyor ki. :!!&%&!
L
#25

Bağımlı olduk diye mi? Yoksa başka sebeplerden dolayı mı ? :S


bak sana canlı bir örnek vereyim;

hem boksör olup günde 8-9 saat anremanlara gidip,hem gitar kursun olup 1-2 saatini ayırdığın,hem dersanen olup etütlere gittiğin,okuldan geldiğinde üstünü çıkartıp çarşıya gidip bir tur attığın ve en sonunda eve gelip o günün yorgunluğunu atmak için birazda dinlenmek için slow bir müzik açıp,dilediğin siteye girmek ve sitelerde dolaşmak mı daha güzel?


yoksa senin bu dediklerinmi 🍿

Bunların hepsini yapabiliosan ne mutlu sana 🍺
Windy
Windy ⭐ 19y
#26
Senin dediklerin ama olmuyor ki. :!!&%&!


hayatından birşey silinmesi için 2050 i beklemene gerek yok.2-3 sene sonra çok şeyini kaybedersin.Artık birşeyleri oldurmaya bir yerden başlamalısın.Neyse daha fazla uzatmaya gerek yok ama yaşın daha küçükken kendini yıpratma 👍
S
Seppuku ⭐ 18y
#27
Senin dediklerin ama olmuyor ki. :!!&%&!


hayatından birşey silinmesi için 2050 i beklemene gerek yok.2-3 sene sonra çok şeyini kaybedersin.Artık birşeyleri oldurmaya bir yerden başlamalısın.Neyse daha fazla uzatmaya gerek yok ama yaşın daha küçükken kendini yıpratma 👍

Neler hissetiğimi şuan kimse bilemez. İlerde ne yaşayacağımı neler çekeceğimiz hepsini biliyorum ne olacak ne bitecek hepsini hayal ediyorum ama yapamıyorum. Tek çözümü var oda bende kalsın. ;)
Windy
Windy ⭐ 19y
#28

Bunların hepsini yapabiliosan ne mutlu sana 🍺


uzatmamak için yazmadıklarımda var 🍿
R
Romeo. ⭐ 19y
#29
O kadar yaşacak mıyız ki?

Hocam naptın sen ya Hayatımızdan dediysek dünyadan neler eksilicek diye konuşuyoruz 😄
Hem 50 sene daha yaşayamaz mıyız ?

Gencim diye sevinme ölenlerin,hepsi ihtiyar mı?
ps:topic biryerlerden tanıdık geliyor 😈 W.Live. Haberleri 🤔

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: