Icerige atla
Extraloob

Hayata Hiç Böyle Baktınızmı ?

· 5 Replies · 829 views
S
Schweppes OP ⭐ 17y
#1
--Ewimi bır dawet sonrası temızlemek için saatlerce çalşıabılıyorsaam,birçok arkadasım var demektri..

--Faturalarımı ödeyebılıyorsam,bır işim var demektir.

--Ewden iş yerine yada okula kadr olan yolu uzun buluyorsam,yürüyebılıyorum demektir.

--Pantolonm bıraz sıkıyorsa,ac kalmıyorum demktr.

--Bir çok konuda eleştırı yapabılıyo ve bu eleştrileri baskalarından da duyuyorsam,konusma özgürlüğüm var demektrr.

--Gölgem beni izliyorsa,güneş ışığını görüyorum demektir.

--Otobüs beklerken yanımdaki adam anahtarı ıle oynuyor ve bu sesten rahatsız oluyorsam, duyuyorum demektir.

--Camları silmem,catıyı tamir etmem gerekıyorsa,bi ewim var demektir.

--Doğal gaz faturam yuklu gelıyorsa ,ısınıyorum demektr.

--Yıgınla utulenecek ve yıkanacak çaaşırım varsa, yııgnla giyecegım var demektir.

--Çalar saatim sabah sehrınde calışıyorsa,yaşıyorum demektr.

--Ve en önemlisi,Allah!ımın
BAHSETTIGI BÜTÜN BU NİMETLERİN ŞUURUNDAYSAM MUTLUYUM DMEKTİR...

ps:İmla hatalarından dolayı özür dilerim... 🤔
5 Replies
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#2
Armağan Çağlayan olsa şimdi buna polianna derdi 😆

Ps: Hayata hep dolu tarafından bakmak en güzeli...
X
Xplosive ⭐ 17y
#3
Biraz Pollyanna'cılığın ne zararı var ki? 🙄
G
Gameworld ⭐ 19y
#4
Pollyannacılık 😆
O
#5
Biraz Pollyanna'cılığın ne zararı var ki? 🙄

Birazın yokta,bu kadarda fazla biraz 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: