--Ewimi bır dawet sonrası temızlemek için saatlerce çalşıabılıyorsaam,birçok arkadasım var demektri..
--Faturalarımı ödeyebılıyorsam,bır işim var demektir.
--Ewden iş yerine yada okula kadr olan yolu uzun buluyorsam,yürüyebılıyorum demektir.
--Pantolonm bıraz sıkıyorsa,ac kalmıyorum demktr.
--Bir çok konuda eleştırı yapabılıyo ve bu eleştrileri baskalarından da duyuyorsam,konusma özgürlüğüm var demektrr.
--Gölgem beni izliyorsa,güneş ışığını görüyorum demektir.
--Otobüs beklerken yanımdaki adam anahtarı ıle oynuyor ve bu sesten rahatsız oluyorsam, duyuyorum demektir.
--Camları silmem,catıyı tamir etmem gerekıyorsa,bi ewim var demektir.
--Doğal gaz faturam yuklu gelıyorsa ,ısınıyorum demektr.
--Yıgınla utulenecek ve yıkanacak çaaşırım varsa, yııgnla giyecegım var demektir.
--Çalar saatim sabah sehrınde calışıyorsa,yaşıyorum demektr.
--Ve en önemlisi,Allah!ımın
BAHSETTIGI BÜTÜN BU NİMETLERİN ŞUURUNDAYSAM MUTLUYUM DMEKTİR...
ps:İmla hatalarından dolayı özür dilerim... 🤔
Hayata Hiç Böyle Baktınızmı ?
· 5 Replies · 829 views 0 reading
5 Replies
Armağan Çağlayan olsa şimdi buna polianna derdi 😆
Ps: Hayata hep dolu tarafından bakmak en güzeli...
Ps: Hayata hep dolu tarafından bakmak en güzeli...
Biraz Pollyanna'cılığın ne zararı var ki? 🙄
Pollyannacılık 😆
O
Optimus Prime
⭐ 18y
Biraz Pollyanna'cılığın ne zararı var ki? 🙄
Birazın yokta,bu kadarda fazla biraz 😜
Log in to write a reply.
Log In