Benimde önüm açılıyor bu maçtan sonra.Teklifleri bekliyorum 😜 Defans veya Kaleci 😘
Haxball Final Maçı Anketi !!
· 25 Replies · 6.1K views 0 reading · Page 2 / 2
Replies
Benimde önüm açılıyor bu maçtan sonra.Teklifleri bekliyorum 😜 Defans veya Kaleci 😘
haxball'da sen daha mevkini bulamamışsın kim alsın seni zuahahah makara:
adith haxball kalecisi neyi rahat alacaklar kuzum sen team2 yi izledin mi :P
sen gel beni teke tekte izle o zaman abi sana da antreman olur 😜
Adith bi Team 4'de bi Team 2'de 😆
Adith bi Team 4'de bi Team 2'de 😆
Yok turnuva boyunca bizimleydi. Ancak extra Aziz çıktı mübarek bastı parayı aldı Adith'i. 😁
Log in to write a reply.
Log In