s.a beyler Archlord'u yükledim fakat launchere tıkladıgımda http://archlord.webzen.net/ bu siteye yönlendiriyor. archlord'un klosöründen cliente tıklıyorum "Cannot run AlefClient.exe alone" Hatası veriyor herhangi bir bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
Hata Çözüldü
· 2 Replies · 3.5K views 0 reading
2 Replies
Log in to write a reply.
Log In