Icerige atla
Extraloob

Hata alıyorum :S

· 7 Replies · 2.0K views
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#1
[22:15:45] * Couldn't start SRO Client...[22:15:45] * Starting of sro_client.exe failed!
altta bu hatayı veriyor bana start client dediğimde :S bu botu oyuna girincemi açacam yoksa isro gibi kendimi açıyor oyunu
üyeliğimi aldım aktifleştirlmemiş olabilirmi ?
aktifleştirilmemişse ne yapmam lazım lütfen yardım
7 Replies
M
McCappy ⭐ 18y
#2
[22:15:45] * Couldn't start SRO Client...[22:15:45] * Starting of sro_client.exe failed!
altta bu hatayı veriyor bana start client dediğimde :S bu botu oyuna girincemi açacam yoksa isro gibi kendimi açıyor oyunu
üyeliğimi aldım aktifleştirlmemiş olabilirmi ?
aktifleştirilmemişse ne yapmam lazım lütfen yardım

bot ekranının sağ üst köşesinde botserver statüs ün karşısında ne yazıyor ?
E
Eyenagel ⭐ 19y
#3
üyeliğini aktifleştirdiysen soldan 2 ci sekme de Sro klasorunun yerini goster. ( bir kez daha belirt ) save settings yap bir kez daha dene.
Uuntma bot.cfg de macrolarini ikisi de 0 olacak.
M
McCappy ⭐ 18y
#4
üyeliğini aktifleştirdiysen soldan 2 ci sekme de Sro klasorunun yerini goster. ( bir kez daha belirt ) save settings yap bir kez daha dene.
Uuntma bot.cfg de macrolarini ikisi de 0 olacak.

arkadaşım 1sn dururmusun botunun aktif olup olmadığını öğrenmeye çalışıyor 1dk kafa karıştırma
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#5
ne yapmalıyım şimdi? :S
Silkroad'ı sildim yeniden yüklüyorum şuanda
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#6
arkalarda kalan bi konuya baktımda aynı sorun o arkadaşda da varmış silkroadı silip yükleyince sorun çözüldü demiş
deniyeceğim olursa yazarım buraya
W
WildWildWest OP ⭐ 19y
#7
Sorunu Çözdüm pcye yeni format atmıştım directx yüklü değilmiş yükledim ve sorun çözüldü
Yardımcı olan arkadaşlara Teşekkürler

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: