[22:15:45] * Couldn't start SRO Client...[22:15:45] * Starting of sro_client.exe failed!
altta bu hatayı veriyor bana start client dediğimde :S bu botu oyuna girincemi açacam yoksa isro gibi kendimi açıyor oyunu
üyeliğimi aldım aktifleştirlmemiş olabilirmi ?
aktifleştirilmemişse ne yapmam lazım lütfen yardım
Hata alıyorum :S
· 7 Replies · 2.0K views 0 reading
7 Replies
[22:15:45] * Couldn't start SRO Client...[22:15:45] * Starting of sro_client.exe failed!
altta bu hatayı veriyor bana start client dediğimde :S bu botu oyuna girincemi açacam yoksa isro gibi kendimi açıyor oyunu
üyeliğimi aldım aktifleştirlmemiş olabilirmi ?
aktifleştirilmemişse ne yapmam lazım lütfen yardım
bot ekranının sağ üst köşesinde botserver statüs ün karşısında ne yazıyor ?
üyeliğini aktifleştirdiysen soldan 2 ci sekme de Sro klasorunun yerini goster. ( bir kez daha belirt ) save settings yap bir kez daha dene.
Uuntma bot.cfg de macrolarini ikisi de 0 olacak.
Uuntma bot.cfg de macrolarini ikisi de 0 olacak.
üyeliğini aktifleştirdiysen soldan 2 ci sekme de Sro klasorunun yerini goster. ( bir kez daha belirt ) save settings yap bir kez daha dene.
Uuntma bot.cfg de macrolarini ikisi de 0 olacak.
arkadaşım 1sn dururmusun botunun aktif olup olmadığını öğrenmeye çalışıyor 1dk kafa karıştırma
ne yapmalıyım şimdi? :S
Silkroad'ı sildim yeniden yüklüyorum şuanda
Silkroad'ı sildim yeniden yüklüyorum şuanda
arkalarda kalan bi konuya baktımda aynı sorun o arkadaşda da varmış silkroadı silip yükleyince sorun çözüldü demiş
deniyeceğim olursa yazarım buraya
deniyeceğim olursa yazarım buraya
Sorunu Çözdüm pcye yeni format atmıştım directx yüklü değilmiş yükledim ve sorun çözüldü
Yardımcı olan arkadaşlara Teşekkürler
Yardımcı olan arkadaşlara Teşekkürler
Log in to write a reply.
Log In