Biri yardımcı olabilirmi?
Hareketli İmza Yapımı...
· 72 Replies · 12K views 0 reading · Page 4 / 4
Replies
seda bişe sorabilirmiyim bunun kenarlarını niye böle gösteriyor nerde yalnış yaptım acep 😄 :?!!!
- Resim Silinmiş.
Bende de böyle oluyor kenarları bide götüntü sanki biraz bozuk gibi. Neden böyle yardımcı olabilirmisiniz.
golge kullandigin icin, gif formati jpg gibi golgeleri tam gostermiyor maalesef
B
BlackLighT
⭐ 19y
seda bişe sorabilirmiyim bunun kenarlarını niye böle gösteriyor nerde yalnış yaptım acep 😄 :?!!!
- Resim Silinmiş.
Bende de böyle oluyor kenarları bide götüntü sanki biraz bozuk gibi. Neden böyle yardımcı olabilirmisiniz.
golge kullandigin icin, gif formati jpg gibi golgeleri tam gostermiyor maalesef
4 ay sonra geldi cevap ama saol 😉
Tbr Cok Güzel olmus Bircok ark işine yarıcaktır... 😎
arkadaşlar cs3 de nasıl yapıyoruz böle bilen varmı acaba?
yanlız arkinin alatığı konuda kı resimler gözükmüyo 😞
wooow harika !
Ben yaptım işte buyrun ancak image ready play yapınca bi sorun olmadı fakat resmi upload ettıgımde resim hem cok buyuk neden _? herşeyi dediğiniz gibi yaptım.....
Canvas size'dan mı acaba _?

Ancak bukadar duzeltebildim 😞
Pls HeLp ...!!!
Canvas size'dan mı acaba _?

Ancak bukadar duzeltebildim 😞
Pls HeLp ...!!!
tmm buldum ben 😄
arkadasım gifimiz bittikten sonra crop yapcaz ....
soylemyı unutmusuun ... 😄
ben eklıyım dedım ... 2 saattir ugrasıyorum bende nasıL olcak dıye 😄
arkadasım gifimiz bittikten sonra crop yapcaz ....
soylemyı unutmusuun ... 😄
ben eklıyım dedım ... 2 saattir ugrasıyorum bende nasıL olcak dıye 😄
ellerine sağlık çok güzrl bi paylaşım 👍
Eline sağlık
Log in to write a reply.
Log In