ya nasıl halletcem canvası 1000x1000 yaptığım için onlarıda kaydediyor nasıl sadece resmi kaydedebilirim ?
Hareketli İmza Yapımı...
· 72 Replies · 12K views 0 reading · Page 2 / 4
Replies
seçme aracıyla resmi seç ve crop de öyle kaydet Very Happy
Hmm Baya güzel
»
»»»єηqη«««
⭐ 19y
Resimli Anlatabilme gibi bi Şansın Varmı Benim Gibi Acemi ler için Crying or Very sad
Resimli Anlatabilme gibi bi Şansın Varmı Benim Gibi Acemi ler için Crying or Very sad
zaten resimli bi anlatım bu Neutral
X
xxxmetexxx
⭐ 19y
sağolasınnn
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Ya bana bi imza yapar mısınız?Lütfen ben size fotoyu göndereyim sölim nası olucanı siz bana yapın olur mu?
harika bisey bu saol Very Happy
bu resimdeki aynı benim hamster e benziyo Mr. Green
[F New]Solo Gitarist
Game Designer
⭐ 19y
işte bende bunu yapmak istiyodum bu gece benim gecem denicem =)))))))))
yes.
S
silkroad77
⭐ 19y
Ellerine sağlık süper olmuş!!! Very Happy
B
BlackLighT
⭐ 19y
valla msnde photoshopcu kalmadı sende sildin Crying or Very sad xD
Hacım etrafını alamıyorum ben senin dediğin gibi kaydediyorum ama büyük oluyor yine :S
- Resim Silinmiş." alt="" loading="lazy">
şimcik seçme aracıyla imzayı kullanmak istediğin boyutta seççen sonrada crop dicen bunnarı yaparsan olur =P
clawless sen yaparsın da kötü olurmu tabiki güsel Cool
Deniyim bi detective
anlamadığınız kısımlar olabilir...Hepsini bu başlıkta belirtrseniz sevinirim Very Happy
Diosunda hiç bişi anlamayanlar nolcek?? Mr. Green (mesela ben Mr. Green )
ya kardeşim insanı kızdıryosunuz ama bu nasıl bi anlatım ya . backround yap diyosun onu anladıkta gif boyutunda png nasıl ayarlıcaz göz izasılamı . sonra hep atlamışsın . daha en baştan kafana göre gitmişsin . düzgün anlatsan . boşlugu nasıl bırakıyoz gif için nerden bırakıyoz oldu gif boyutunda ayarladık ee sonrası boşluk olmuyo ayarı yaptıktan sonra o ayar kısmını cut lamı kescezde sonra png formatında kaydetcez .yok demiştim tekrar png formatındaki fotoyu yapıştırın çıkan beyazları silin ne beyazı nerde çıkmış ki silelim kafana göre yazıyosun .haa sagol paylaşıyosunda az daha detaylı yapsan daha iyi anlatımınla fotoların birbirini tamamlamıyo sen anlatımı daha çabuk yapıyosun .bak en son kısmı ne güzel göstermıişsin son kayıt olayını . yardımcı olsan sevincez ...
ya kardeşim insanı kızdıryosunuz ama bu nasıl bi anlatım ya . backround yap diyosun onu anladıkta gif boyutunda png nasıl ayarlıcaz göz izasılamı . sonra hep atlamışsın . daha en baştan kafana göre gitmişsin . düzgün anlatsan . boşlugu nasıl bırakıyoz gif için nerden bırakıyoz oldu gif boyutunda ayarladık ee sonrası boşluk olmuyo ayarı yaptıktan sonra o ayar kısmını cut lamı kescezde sonra png formatında kaydetcez .yok demiştim tekrar png formatındaki fotoyu yapıştırın çıkan beyazları silin ne beyazı nerde çıkmış ki silelim kafana göre yazıyosun .haa sagol paylaşıyosunda az daha detaylı yapsan daha iyi anlatımınla fotoların birbirini tamamlamıyo sen anlatımı daha çabuk yapıyosun .bak en son kısmı ne güzel göstermıişsin son kayıt olayını . yardımcı olsan sevincez ...
özel mesajın öyle demiyo ama? zaten photoshop konusunda az çok bilgisi olan herkes yapabilir bunu, yeni başlayanların da zort diye bunu yapmaya çalışması mantıksız..
evet o boşluğu göz kararıyla bırakacaksınız, ne biliyim benim kendi yöntemlerim var, 100*100 lük bi dosya açar içini doldurur kopyalar png nize yapıştırırsınız ona göre kesersiniz. imageready de çıkan beyazları da silgi denen bişiyle sileceksiniz.
ben burda kimseye bişi anlatmak zorunda değilim, anlatsam bile formasyon dersi almıyorum, nası etkili anlatılır bilmiyorum, elimden geldiğince anlattım, gelip b ana "insanı kızdırıyorsunuz kardeşim" diyemezsin.
Clawless senden ricam: şu *.png formatında kaydettiğimiz resimdeki boşluğu nasıl yapıyoruz arkası nasıl transparan oluyor bunu da acıklarsan arkadaslara daha yardımcı olabilirsin.
Bu tarzı denemediğim için ben yardımcı olamıyorum k.bakma Wink
Bu tarzı denemediğim için ben yardımcı olamıyorum k.bakma Wink
Log in to write a reply.
Log In