R Roland Deschain ⭐ 19y 17 yil once #21 elleme kalsın. ama imzanı değiştir bence. avatara uygun bir imza fena olmaz 😜 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
M MrT3chn0 ⭐ 18y 17 yil once #22 sennin nick güzel be hacım^^ TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil