Icerige atla
Extraloob

Hangi GSM operatörü kullanıyorsunuz

· 39 Replies · 4.5K views · Page 2 / 2
Replies
N
#21
Turkcell^^
I
Intensify ⭐ 18y
#22
turkcell
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
Turkcell

95 yılında tanesine 500 mark (şimdinin 1000 avrosu) verip noterlerde 2 gün uğraşıp 2 tane hat almıştım 2 ile başlayan ilk numaralardır 😎
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#24
Turkcell
S
Scope ⭐ 17y
#25
Turkcell
C
Crickety ⭐ 17y
#26
TurkceL-Vodofone 😊
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#27
Avea iyi ses getirdi sonra kaldı oldugu yerde sekiyor .. Vodofone TURKCELL ile kapışmaya çalışıyor lakin bizim köyde çeken TURKCELL 💃
EXL | SRO | İŞKOLİK
K
Kobe ⭐ 19y
#28
Vodafone
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#29
Türkcell
Special thx to Flexi
C
Crown ⭐ 19y
#30
Avea ama Vodafone a geri dönmeyi düşünüyorum 🙄
A
Aesify ⭐ 18y
#31
Türkcell
T
TheRage ⭐ 18y
#32
Turkcell
F
#33
ben avea kullanıyorum ama çekme sorunu var yanımdaki arkadaşı arıyorum ulaşılamıyo diyo var mı böyle bişey?
O
Optimus Prime OP ⭐ 18y
#34
Ben Avea kullanıyordum,dün hattımı Vodafone'a taşıdım 🤘
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#35
Türkcelle bağlan hayata. 🙄
O
Optimus Prime OP ⭐ 18y
#36
Avea'ya geri dönmeye karar verdim.
E
El Verano ⭐ 18y
#37
Anketi cok sikli secmeye ayarla.
8 tane hattim var,buna gore hepsini kullanmis oluyorum. lol
M
#38
avea 🎭
G
#39
Vodafone.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: