Gel Abla gel şifa niyetine Baş ağrısına,kusmaya,aksırmaya,tıksırmaya,kansızlığa,iktidarsızlığa her şeye yaralı bunlarrrrrr 😁
Hamam Böceğinde Son Nokta [Biraz İğrenç]
· 27 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
R
ricardozonta
⭐ 17y
ıyyk nassıl islediniz onu ben islemedim yarısından sorasını xD
M
MatthewMitchell
⭐ 19y
Allah Denemek Lazım bızım bodrumda gezıyo zaten ama o ıthal etmıs bız yerel yurdumun boceklerını yıcez 😜
Hello world
çok lezzetli görünüyor.. 🤤
böykkk iğrenç 😄
orman insanları böyk :S
Temet Nosce
⭐ 17y
Seni biri kızartsa + yese hoşuna gidermiydi acep 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap