Ben ilk gördügümde çok gülmüştüm ^^
- Resim Silinmiş.
Hafif Komiğime Gitti
· 9 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
Paylaşım için ty (noT: orada Sedat abimzde 😄 var)
B
Black Rain
⭐ 19y
komik değil bence ama yinede paylaşım için sağol 😄
saçma ama komik 😄
paylaşım için sağol
paylaşım için sağol
komik değil bence ama yinede paylaşım için sağol :D
bnce çok komik hela sedat abide koptum 😆
güzelmiş
komik değil bence ama yinede paylaşım için sağol :D
.
..*By_WaWee...
⭐ 18y
Çok komik +x100 imam-ajdar 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap