Icerige atla
Extraloob

Hadisenin Yarı Final Perfonmansını Beğendinizmi?

· 22 Yanıt · 4.2K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
D
destiny ⭐ 18y
#21
2) Hayır beğenmedim..
R
Romeo ⭐ 17y
#22
hayır beğenmedim çünkü nefes nefese kaldığı için sesi çıkmıyordu şarkıyı arkadaki adamdan dinledik

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: