Icerige atla
Extraloob

hacklenen kardeslerım ve onlem almak ısteyenler

· 33 Replies · 3.0K views
G
GrAngel OP ⭐ 19y
#1
ilk once bu aralar cogunluk hacklenıp charlar soyuluyor. hacklenen arkadaslar ya format atın yada ıyı bır fırewall program yuklıyın pcnıze guvenlı olmak ıcın. loaderlar yuzunden demıs bazı arkadaslar fakat ben ne zamandan berı kullanıyorum loader fakat hıc bır seyh olmuyo. benım arkadasım gold aldıgı ınternet cafe den hacklenıp soyuldu buda olaıblır 👍
33 Replies
D
drotalion ⭐ 19y
#2
hibir önlem bunu engelleyemez. Istersen orijinal client kullan, ne bot, ne loader yine hacklenirsin yine hacklenirsin...
A
Agilla ⭐ 18y
#3
en iyisi 140 dolarlık yada onun cracklı versionu olan bir firewalldır port falan engelliyor pc ne hiç bi halt baglanamıyor silkroad bile zar zor açıyorsun sroyu sonrada dc yiyorsun ama güvenli oluyor tavsiye ederim
C
cellat1674 ⭐ 19y
#4
arkadaşlar ipnizi buldurmaya yönelik hareketlerde bulunmayın yani alışverişlerinizi exchange yoluyla yapmayın bu kadar basit
D
drotalion ⭐ 19y
#5
arkadaşlar ipnizi buldurmaya yönelik hareketlerde bulunmayın yani alışverişlerinizi exchange yoluyla yapmayın bu kadar basit


exchange ile IP gitmez.
H
HeLL_SpY ⭐ 19y
#6
adamlar çok ückağatçı ya almayın ya ne kadar ucuz olursa
S
ShadYO8 ⭐ 19y
#7
arkadaşlar ipnizi buldurmaya yönelik hareketlerde bulunmayın yani alışverişlerinizi exchange yoluyla yapmayın bu kadar basit


exchange ile IP gitmez.

Programı var gidiyor
_
#8
arkadaşlar ipnizi buldurmaya yönelik hareketlerde bulunmayın yani alışverişlerinizi exchange yoluyla yapmayın bu kadar basit


exchange ile IP gitmez.

Programı var gidiyor

Ne programıymış bu ❗ Exchange den IP öğrenebiliyorlarsa PM den aynı party içinde bulunmadan yani herşeyden öğrenebilirler.
_
__AEK__ ⭐ 18y
#9
Bence bu önlenmez soyan hackleyen yine soyar hackler ama bu joymax ı hacklediyseler o zaman ne olcak
D
drotalion ⭐ 19y
#10
arkadaşlar ipnizi buldurmaya yönelik hareketlerde bulunmayın yani alışverişlerinizi exchange yoluyla yapmayın bu kadar basit


exchange ile IP gitmez.

Programı var gidiyor



bendede bir program var ona bakarsan ekrana bakınca senin ID ni passwort unu yürütüyor. Şu programın adını falan verde, bir kanıt olsun...
S
ShadYO8 ⭐ 19y
#11
İnansanızda inanmasanızda öyle bi program var kimseye bi şey kanıtlayacak degilim
D
drotalion ⭐ 19y
#12
İnansanızda inanmasanızda öyle bi program var kimseye bi şey kanıtlayacak degilim


sen değil ama ben kanıtlamak zorundayım ve sana kanıtlayacağım.
G
GrAngel OP ⭐ 19y
#13
beyler bunlardan korunmanı en ıyı yolu bende eset smart securty var ve gelen exhangelerı otomatıkmen reddeior sızede tavsıye ederım cok ust sevıyede bır koruma kalkanı var
X
XER0 ⭐ 19y
#14
Rami 512 veya 512 + olanlara kaspersky internet security 2009 öneririm.
M
MosquiTo ⭐ 19y
#15
Beyler olay exchange değil, yanlış biliyorsunuz o olay kalktı, eğer öyle birşey olsa oyunda adam mı kalırdı mantıklı olun biraz.Bilmediğiniz şeyleri indiriyorsunuz hackleniyorsunuz hemen exchange, ben hala idda ediyorum bu hack olayı loaderdan hangi loader bilemiyorum ama 1 hafta içinde 100 lerce kişinin soyulması ve dw veya jangan storage de bulunması charların bunların hepsi tesadüf mü?Herkez temiz gözüküyor diyor zaten olay burda kopuyor bi virüsü antivirüs'ün bulması için tanıması gerekir fakat bu virüs'ü tanıyamadığı için bulamıyor ve temiz gibi geliyor işte olay burda bu loaderı yapan 10 yaşında çoçuk değil bu işlerde bilgisi var belli , kimse bu devirde bedava birşeyler dağıtmaz emin olun çıkarı vardır
D
drotalion ⭐ 19y
#16
Beyler olay exchange değil, yanlış biliyorsunuz o olay kalktı, eğer öyle birşey olsa oyunda adam mı kalırdı mantıklı olun biraz.Bilmediğiniz şeyleri indiriyorsunuz hackleniyorsunuz hemen exchange, ben hala idda ediyorum bu hack olayı loaderdan hangi loader bilemiyorum ama 1 hafta içinde 100 lerce kişinin soyulması ve dw veya jangan storage de bulunması charların bunların hepsi tesadüf mü?Herkez temiz gözüküyor diyor zaten olay burda kopuyor bi virüsü antivirüs'ün bulması için tanıması gerekir fakat bu virüs'ü tanıyamadığı için bulamıyor ve temiz gibi geliyor işte olay burda bu loaderı yapan 10 yaşında çoçuk değil bu işlerde bilgisi var belli , kimse bu devirde bedava birşeyler dağıtmaz emin olun çıkarı vardır


bir virüsü bulmak için illaki tanımak gerekmez. Virüsler hal ve hareketlerine, bağlandığı yerlere ve bulaştıkları bölgelere görede antivir. ler tarafından tanınır. Eğer böyle bir özellik olmasaydı firewall denilen birşey olmazdı. Seninde diğerlerinden daha çok bir bilgin var gibi gözükmüyor dostum 👍

ha bu arada dağıttığım clienetless tan ne çıkarım var?
C
clubber ⭐ 18y
#17
hecklenmenin önüne geçilceğini zannetmiyorum sen ne yaparsan yap heckleyen hecklyo 😊
M
MosquiTo ⭐ 19y
#18
Beyler olay exchange değil, yanlış biliyorsunuz o olay kalktı, eğer öyle birşey olsa oyunda adam mı kalırdı mantıklı olun biraz.Bilmediğiniz şeyleri indiriyorsunuz hackleniyorsunuz hemen exchange, ben hala idda ediyorum bu hack olayı loaderdan hangi loader bilemiyorum ama 1 hafta içinde 100 lerce kişinin soyulması ve dw veya jangan storage de bulunması charların bunların hepsi tesadüf mü?Herkez temiz gözüküyor diyor zaten olay burda kopuyor bi virüsü antivirüs'ün bulması için tanıması gerekir fakat bu virüs'ü tanıyamadığı için bulamıyor ve temiz gibi geliyor işte olay burda bu loaderı yapan 10 yaşında çoçuk değil bu işlerde bilgisi var belli , kimse bu devirde bedava birşeyler dağıtmaz emin olun çıkarı vardır


bir virüsü bulmak için illaki tanımak gerekmez. Virüsler hal ve hareketlerine, bağlandığı yerlere ve bulaştıkları bölgelere görede antivir. ler tarafından tanınır. Eğer böyle bir özellik olmasaydı firewall denilen birşey olmazdı. Seninde diğerlerinden daha çok bir bilgin var gibi gözükmüyor dostum 👍

ha bu arada dağıttığım clienetless tan ne çıkarım var?

Peki cevap ver, neden bu kadar kişi hackleniyor, hemde 1 hafta için aynı yerlerde 100 lerce kişi senin clienetless dan çıkarın yok! Çünkü programı sen yapmadın sen sadece başka yerden alıp burada yayımlıyorsun peki bu loaderı yapan neden o kadar zaman harcayım ücretsiz olarak dağıtsın? Mantıklı bi açıklaması var mı? Kim ne derse desin olay kesin ama kesin loaderdan başka bi açıklaması yok.

Alıntıdır

Eğer virüs/trojan/spyware olduğunundan emin olduğunuz ya da şüphe duyduğunuz dosyaları Anti-Virus veya benzeri güvenlik programları tanımıyorsa, tanınması için aşağıdaki adreslere gönderebilirsiniz.

Dosyayı gönderirken “.zip” formatında kaydedin ve dosyaya aksi belirtilmediği sürece örneğin “virus” gibi bir şifre verin, tabii bu şifreyi iletinizde belirtin. Bu, virüs korumasına takılmamak için gerekli.

AntiVir
mailto:[email protected]

Avast (Şifre “virus” olmalı)
mailto:[email protected]

AVP
mailto:[email protected]
mailto:[email protected]

BitDefender
mailto:[email protected] ...... diye gidiyor

Her virüs Tanınmak zorundamı eğer tanınsaydı neden hala virüslerle uğraşıyorlar ☕ sonuçta birileri tanınmasınıda engellemek zorunda ha?
D
drotalion ⭐ 19y
#19
peki o zaman bir sorum olacak mr .sivrisinek 😄

gönderdinmi bu adreslere bunu? Programı biz yazmadık evet haklısın, ve içinde virüs olmadığınıda kanıtlayamayız, aynı şekilde sende içinde virüs olduğunu kanıtlayamazsın...

Bu adamların çalışma şekli senden benden daha profesionel. Bana loader da virüs olduğunu göster, elinde gerçek deliller olsun, herşey lafta kalmasın, delillerinde orijinal olduğunu göstert bana (not buadaki mail adreslerini ilk defa senden duyuyorum, bu mail adreslerindeki şeyer bana göre geçersiz). Benim virüs olmadığını ispatlayacağım şeyin sen virüs olarak ispatla, dile benden ne dilersen...
D
drotalion ⭐ 19y
#20
@Mosqito: illa merak ediyorsan ayrıca ufak birşey daha var. Milletinneden hacklendiğini çözmüş bulunmaktayım. Birkaç güne kadar açıklanacaktır...

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: