Icerige atla
Extraloob

hacklenen kardeslerım ve onlem almak ısteyenler

· 33 Yanıt · 3.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
M
MosquiTo ⭐ 19y
#21
Ben bu ispatlarım demiyorum fakat çevremdeki loader kullanan adamlar hacklenirken diğerleri hacklenmedi hatta farklı farklı loader kullananlar çevremde hacklenen kişiler genelde bu son çıkan /xxxx diye komutları olan loaderdan hacklendiler, ben gördüklerimle konuşuyordum duyduklarımla değil. Ayrıca o e-mail adresi Teknoji bilişim sitelerinden alıntıdır
D
drotalion ⭐ 19y
#22
Ben bu ispatlarım demiyorum fakat çevremdeki loader kullanan adamlar hacklenirken diğerleri hacklenmedi hatta farklı farklı loader kullananlar çevremde hacklenen kişiler genelde bu son çıkan /xxxx diye komutları olan loaderdan hacklendiler, ben gördüklerimle konuşuyordum duyduklarımla değil. Ayrıca o e-mail adresi Teknoji bilişim sitelerinden alıntıdır


adreslere afım yok zaten ^^

xxxx komutları derken neyden bahsettiğini anlamadım.açıklarsan yardımcı olmaya çalışabilirim.

birde benim normal orijinal sro client kullanan, sırf kolay girilsin diye pre alan vb. vb. kişiler tanıyorum, soyuldu. Bunu nasıl açıklayacağız??

birkaç güne kadar herşey gün ışığına çıkacak, hacklenen charlara ne olduğu öğrenilecek. Sadece EXL farkıyla!!!
M
MosquiTo ⭐ 19y
#23
/xxx derken oraya komutlar yazılan bi loader varya Rumota mı ne onu diyorum.Ayrıca bizim serverdada sadece orj. cleint kullanıp pre vs alan (Örneğin; Ben) Soyulan birini görmedim :S Ama sebebini bulup beni yanıltırsan üzülmem sevinirim benimde 2 char açmaya ihtiyacım var ama açamıyorum
L
LegendLess ⭐ 18y
#24
Ben bu ispatlarım demiyorum fakat çevremdeki loader kullanan adamlar hacklenirken diğerleri hacklenmedi hatta farklı farklı loader kullananlar çevremde hacklenen kişiler genelde bu son çıkan /xxxx diye komutları olan loaderdan hacklendiler, ben gördüklerimle konuşuyordum duyduklarımla değil. Ayrıca o e-mail adresi Teknoji bilişim sitelerinden alıntıdır


adreslere afım yok zaten ^^

xxxx komutları derken neyden bahsettiğini anlamadım.açıklarsan yardımcı olmaya çalışabilirim.

birde benim normal orijinal sro client kullanan, sırf kolay girilsin diye pre alan vb. vb. kişiler tanıyorum, soyuldu. Bunu nasıl açıklayacağız??

birkaç güne kadar herşey gün ışığına çıkacak, hacklenen charlara ne olduğu öğrenilecek. Sadece EXL farkıyla!!!




NEden Bir Kaç Gün İçinde Şimdi Açıklasana _ ?
D
drotalion ⭐ 19y
#25
Ben bu ispatlarım demiyorum fakat çevremdeki loader kullanan adamlar hacklenirken diğerleri hacklenmedi hatta farklı farklı loader kullananlar çevremde hacklenen kişiler genelde bu son çıkan /xxxx diye komutları olan loaderdan hacklendiler, ben gördüklerimle konuşuyordum duyduklarımla değil. Ayrıca o e-mail adresi Teknoji bilişim sitelerinden alıntıdır


adreslere afım yok zaten ^^

xxxx komutları derken neyden bahsettiğini anlamadım.açıklarsan yardımcı olmaya çalışabilirim.

birde benim normal orijinal sro client kullanan, sırf kolay girilsin diye pre alan vb. vb. kişiler tanıyorum, soyuldu. Bunu nasıl açıklayacağız??

birkaç güne kadar herşey gün ışığına çıkacak, hacklenen charlara ne olduğu öğrenilecek. Sadece EXL farkıyla!!!



oda olur birgün inşallah.


NEden Bir Kaç Gün İçinde Şimdi Açıklasana _ ?
L
LegendLess ⭐ 18y
#26
@drotalion açıklamayacak mısın?
D
drotalion ⭐ 19y
#27
açıklayacağım, yarın öğlen açıklayacağıma karar verdim. Şimdi geçicem yatmaya.
L
LegendLess ⭐ 18y
#28
açıklayacağım, yarın öğlen açıklayacağıma karar verdim. Şimdi geçicem yatmaya.

Artık zamanı Gelmedi mi ?
D
drotalion ⭐ 19y
#29
açıklayacağım, yarın öğlen açıklayacağıma karar verdim. Şimdi geçicem yatmaya.

Artık zamanı Gelmedi mi ?


uyuma açıklandı 😄
S
Stres ⭐ 18y
#30
Beyler olay exchange değil, yanlış biliyorsunuz o olay kalktı, eğer öyle birşey olsa oyunda adam mı kalırdı mantıklı olun biraz.Bilmediğiniz şeyleri indiriyorsunuz hackleniyorsunuz hemen exchange, ben hala idda ediyorum bu hack olayı loaderdan hangi loader bilemiyorum ama 1 hafta içinde 100 lerce kişinin soyulması ve dw veya jangan storage de bulunması charların bunların hepsi tesadüf mü?Herkez temiz gözüküyor diyor zaten olay burda kopuyor bi virüsü antivirüs'ün bulması için tanıması gerekir fakat bu virüs'ü tanıyamadığı için bulamıyor ve temiz gibi geliyor işte olay burda bu loaderı yapan 10 yaşında çoçuk değil bu işlerde bilgisi var belli , kimse bu devirde bedava birşeyler dağıtmaz emin olun çıkarı vardır


bir virüsü bulmak için illaki tanımak gerekmez. Virüsler hal ve hareketlerine, bağlandığı yerlere ve bulaştıkları bölgelere görede antivir. ler tarafından tanınır. Eğer böyle bir özellik olmasaydı firewall denilen birşey olmazdı. Seninde diğerlerinden daha çok bir bilgin var gibi gözükmüyor dostum 👍

ha bu arada dağıttığım clienetless tan ne çıkarım var?



ilkokula giderken arkadaş bi virus yazmisti mirc programının icine o dönemler amele cağimizdi sen hesap et ki arastirinca hersey bulunuyor bizim arkadas mirc icinde calisabilen bir crypt sistemi buldu ve bunu mircin icine yerlestirdi buraya kadar hersey normal bilgisayari yönetim altina alabilmesi icin gerekli kodlarida mirc programina yerlestirdi ve hangi antivirus programının kapısını caldiysak viruuuus viruuus diye bağirmaya basladi sonra crypt sistemine görülen komutları önce şifreli bir hale getirtti tabi sistemin icinde ayni zamanda decrypt sistemi yani şifreyi kendi içinde çözme sistemi vardi bu şekilde olay çözüldü olayi crypt sistemi ile cok basit bir sekilde cözdü antivirus programlari komutlara bakarak hareket ederler antivirus programinin görmüs oldugu komutları yada kodları crypt leyip piyasaya sürersen bi nane bulamaz hiçbir antivirus programi kendi yazdigin programdan baskasina güvenmeyeceksin editlediklerinde dahil.
D
drotalion ⭐ 19y
#31
demek istediğim o değildi -.-

bak. Sen bir programı ççalştırmadan önce taratırsan sadece imza arar.

eğer bir programı çalıştırırsan bu program önce antivir in içinden geçer ve antivir bakar ne yapıyor diye. Eğer şüphei birşey yapıyorsa, anında durdurur ve ne yapmasını istediğini sorar. Sen bir programı çalıştırmadan ne yapmak istediğini anlamaya çalışmak, kapalı bir kutunun içinde ne olduğunu tahmin etmeye benzer...
M
mcoktay16 ⭐ 18y
#32
Adama virüslü olmadığını kanıtlıycam demişsin.Virüs total dan taratıptamı göstereceksin.Düşünülerek yazılmış bir zararlı yazılımsa anti virüsler birşey yapamaz.Ya nediyim mesela Silkroad serverinine bizim yolladığımız paketlerle birlikte giderse eğer loglar antivirüs birşey yapamaz ona çünkü daha önceden ona acces verimiş olursunuz.
S
Stres ⭐ 18y
#33
zaten sro nun rev6 tarafından hack edilmesinin başlıca sebebide buydu kullanıcıların gönderdiği paketler sro kendi serverinde yenileme yapmak zorunda kaldi hatirlarsiniz yaklasik 36.000 char hack edildi rev6 tarafindan

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: