Icerige atla
Extraloob

Hackelndim Bana Yardım edin

· 73 Yanıt · 5.0K görüntüleme · Sayfa 3 / 4
Yanıtlar
A
apiah ⭐ 19y
#41


düzelttim oldumu bi dahada benim konuma sacma sapan fikirler yazıp msj kasma istemiyorum yardımını oldumu Evil or Very Mad
Jason Kardes sana da ayrıca cok Tesekkür ederim isallah alacam carmı geri eğer alırsam senin sayende birazdaha arastıralım

ne demek.. araştırıyorum ben bu konuyu..

@apiah
seninle daha öncede tartışmıştık. insanları küçük düşürmekten başka bişey yaptığın yok! seninle polemiğe giremeyecem..

ben seninle hiç tartısmadım yanlısın var ve adam düpe düz küfür edior etmediği küfürü bırakmamıs ve halen düzeltmedi ve siz hala bana diorsunuzki ins. küçük düşürmekten baska bisey bilmiosun ona küfür konusunda tepki verceğine seninle polemiğe girmiyece diosun
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#42
ben oyundayken sürekli arka plana bir hata geliyordu kücük bir pencere connected falan filan yazıyordu ve tek butonu -tamam- dı bunlar üst üste geliyordu ve bunları hep tamam deyip kapatıyordum bu trojan veya keylogerin bi parcası olabilirmi? Question
J
#43

ben oyundayken sürekli arka plana bir hata geliyordu kücük bir pencere connected falan filan yazıyordu ve tek butonu -tamam- dı bunlar üst üste geliyordu ve bunları hep tamam deyip kapatıyordum bu trojan veya keylogerin bi parcası olabilirmi? Question

olabilir .. senin bilgisayara giriş yapmış olabilirler
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#44

ßenimde ßu site yüzünden mis gibi çarım Hacklendi

bu siteye koyulmuş sabit bir topic di o hemde bir mod koymuştu ve bana kimse inanmamıştı .


Bu hackerleri varya... Ya adam car kasamıyor bırak kasanınkine atlıyor ayıp ya emek var isin icinde adam car kascam derken hayattan geri kalıyor yalan mı?
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#45


ben oyundayken sürekli arka plana bir hata geliyordu kücük bir pencere connected falan filan yazıyordu ve tek butonu -tamam- dı bunlar üst üste geliyordu ve bunları hep tamam deyip kapatıyordum bu trojan veya keylogerin bi parcası olabilirmi? Question

olabilir .. senin bilgisayara giriş yapmış olabilirler


ben makineme hala format atmadım ekran kılavyesi ile giris yapıyorum gereken yerlere bilgisayarımı bi abi incelicek
J
#46


ßenimde ßu site yüzünden mis gibi çarım Hacklendi

bu siteye koyulmuş sabit bir topic di o hemde bir mod koymuştu ve bana kimse inanmamıştı .


Bu hackerleri varya... Ya adam car kasamıyor bırak kasanınkine atlıyor ayıp ya emek var isin icinde adam car kascam derken hayattan geri kalıyor yalan mı?

haklısın.. peki hiç msnden sen oyundayken resim vb. şeyler yolladılarmı ?
beklki ondandır
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#47



ßenimde ßu site yüzünden mis gibi çarım Hacklendi

bu siteye koyulmuş sabit bir topic di o hemde bir mod koymuştu ve bana kimse inanmamıştı .


Bu hackerleri varya... Ya adam car kasamıyor bırak kasanınkine atlıyor ayıp ya emek var isin icinde adam car kascam derken hayattan geri kalıyor yalan mı?

haklısın.. peki hiç msnden sen oyundayken resim vb. şeyler yolladılarmı ?
beklki ondandır

yok pek fazla msn takılmam sadece gerektiğinde oda sadece görüntülü konusma kız arkadasımla falan...
R
renklibere ⭐ 19y
#48
ahmet jason haklı olabilir oyundan yada guildten bi arkadaşınla msnde dosya paylaşmadığına eminmisin çünkü geçen bole bi dosyadan çok fena virüs yedim iki günde zor düzelttim pcyi hatırlamaya çalış msnden gelen keylogger daha etkili olabilir tam bilmiyorum ama
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#49
keske kurtulabilsem benim ortam burda bu oyunda Rome serverinde ve yeni char actım 25 lvl bowman ama hic isteğim yok kasma yönünde sadece itemlerimi aldım milletten onları saklıyorum bunda
A
altanyunus ⭐ 19y
#50
x33 müdür ne ayaktır ben burada bir cok konuda yazdım bunda virüs buluo die herkes yok temiz temiz dedi. adam sistem dosyası yapmış gizlemiş vürüsü bir cok kişi burda multiclient die atladı umarım nice arkadasların başına gelmez gecmiş olsun. allah yardımcın olsun kardeş
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#51

ahmet jason haklı olabilir oyundan yada guildten bi arkadaşınla msnde dosya paylaşmadığına eminmisin çünkü geçen bole bi dosyadan çok fena virüs yedim iki günde zor düzelttim pcyi hatırlamaya çalış msnden gelen keylogger daha etkili olabilir tam bilmiyorum ama


simdi hatırladım bi eleman dupe var demisti hatta guiltteydi bizim sora ben msn den aldım ve dosyayı rardan cıkardım ama acmadım sora totalvirüs aklıma geldi bir tarattım virüs dolu sora hemen sildim ama belki kalmıstır hatta antivirüsle 10larca defa tarratım yok bulamadı temizlendi dedim ama temizlenmemis demek cok sağol ben simdi o cocğun pesine düsüyorum
R
renklibere ⭐ 19y
#52
dostum biliyorum sinirlisin ve oralin bozuk ama şu kufurleri bi editlede bi mod arkadaş kilitlemesin konuyu ki çözüm bulunsun umarım charı geri alırsın
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#53
ok bu arada cok sağol yardımın icin bana sadece msn adresi lazım adamın ve ben bu dosyayı msn aldığıma göre bende var adamın adresi süphelendiklerimi denenemeye basladım bile simdi hemen editliyorum cok sağol Confused
R
renklibere ⭐ 19y
#54

ok bu arada cok sağol yardımın icin bana sadece msn adresi lazım adamın ve ben bu dosyayı msn aldığıma göre bende var adamın adresi süphelendiklerimi denenemeye basladım bile simdi hemen editliyorum cok sağol Confused



onemli deil kardeşim kolay gelsin sana
P
pfffffff ⭐ 19y
#55
yaklaşık 1 bucuk sene önce oasiste bir char kasmıştım,elle lvl 70 e kadar 1 sn bota bağlamamıştım ki zaten bilmiyordum da bot kullanmasını.Hiç bir foruma üyeliğim yoktu kimseyle msn felan da kullanmadığım için biçbir dosya alışverişi de yapmamıştım.char çok sağlamdı vurduğumu deviriyordum diyeilirim yaklaşık %112 man balance ı vardı ve çok iyiydi.
bir sabah kalktm ve chara girdiğimde gördüğüm bomboş char bana anlamsızca bakıyordu sadece...

siteyi suçlama sakın birdaha!burda kimin ne olduğunu biliyoruz,siteye kimler ne koyuyor zaten anlaşılıyor,bunların yanı sıra uyarılarımız da var.

hacklenmen için illaki trojen,keylogger şart değil sakın bidaha siteyi suçlama yaptığın hatayı ara da birdahaki charından olma.
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#56
ben bu fromu değil bu forumdaki bazı kanı bozukları sucluyorum.
P
pfffffff ⭐ 19y
#57
o kanı bozuklar silah dayamıyorlar bunu indir diye sana
sen indiriyosun o kanı bozuğun adını sanını bilmezsin direk bu siteden indirdim diyorsun
o zamanda bi yabancı kanı bozuk olarak bizi görmüş ,siteyi görmüş oluyo
.
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#58

o kanı bozuklar silah dayamıyorlar bunu indir diye sana
sen indiriyosun o kanı bozuğun adını sanını bilmezsin direk bu siteden indirdim diyorsun
o zamanda bi yabancı kanı bozuk olarak bizi görmüş ,siteyi görmüş oluyo
.

kardes beni anlayan anladı sen demekki burda beni suclamaya calısıyon demekki sende böyle isler yapıyon haa modsun diye götün mü kalktı gel bursa yolcatıyada gösterem kimin götü kalkık adamın asabını bozma siz az değilsiniz saman altından su yürüten minik fareler ha beni banlıcan mı banla sana hakaret ettim öylemi bu yüzden mi banlıcan banladığın yere kadar kocum Evil or Very Mad
_
_MaXFeaR_ ⭐ 19y
#59
Hepinize Geçmiş olsun :

@ sroahmet
@ ElazigLee
@ Th3ilk3r
Ve diğerleri .... Crying or Very sad
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#60

Yaw kardeşim senin bilgisayarında anti virüs programı yok mu? hadi olmadı diyelim viüstotalden bi tarat. Sonra gel konuş. Eşeği önce sağlam kazığa sonra Allah'a emanet edecen Exclamation Wink
Ayrıca bi modla böyle konuşamazsın! Belki banlandığın için cvp veremeyeceksin ama... Wink


sus sende a.q. yalakası deneme mod yalakalıp yap millete sora mod ol

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: