Icerige atla
Extraloob

Hackelndim Bana Yardım edin

· 73 Yanıt · 5.0K görüntüleme · Sayfa 2 / 4
Yanıtlar
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#22
o konu değil kardes ve bana resim upload icin bir site verin ss koycam
J
#23

o konu değil kardes ve bana resim upload icin bir site verin ss koycam

www.imageshack.us
J
Jigsaw ⭐ 19y
#24

bende bi link buldum arkadaş için bi bakın bakalım bu linkmi


viewtopic.php?f=53&t=16105


Başlık şaka gibi siteye yeni biri üye olmuş daha bi moderatör tarama raporu koymamış hop atlamış adamlar inş çalışıyodur diye. Altta da trojanlar falan kaynıyor. Ne bu acele yaw bekleyin 2dk. taratalım.
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#26
-Resim Silinmiş.
Link icin Tesekkürler
J
#27
gözükmğyo ki Very Happy

ps: heh gözüktü Very Happy
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#28

1.si hangi linkten hack lendin sölerimisin ve link inide istiiorum ki bakalım site onaylamısımı
2.si yardım edebilirmisiniz diosun nassıl edlim sen söle
3.sü bana baslık ve içerik sacma geldi yazıya bakarmısın SOSUN laırımı dier chrdaydayı felaan ula nie kaç sosun varki
4.sü ID dende bile hayır yok
5.si charının nick ne ? hangi server? kesinlile bi ss olması lazım (görmek istitorum kessinlikle)
6.cı ve son olrak yazdıklarının hepsi bana sallama olarak geldi bilemiorum yane....


ss koydum bakabilirsin imza kısmında bilgilerim zaten var ve biz paylasmayı severiz arkadasa vermistim sosunları guild war ı icin
A
apiah ⭐ 19y
#29
lol yha hem lv 70 charım gitti diosun hemde imza kısmında 6x diosun ne iş Laughing
şimdi bana 69 lv im dersin Mr. Green veya 69.80 69.98 felan Mr. Green
J
#30

lol yha hem lv 70 charım gitti diosun hemde imza kısmında 6x diosun ne iş Laughing
şimdi bana 69 lv im dersin Mr. Green

belki unuttu değiştirmeyi?
A
apiah ⭐ 19y
#31


lol yha hem lv 70 charım gitti diosun hemde imza kısmında 6x diosun ne iş Laughing
şimdi bana 69 lv im dersin Mr. Green

belki unuttu değiştirmeyi?

nasıl unutsun yha üff heseyi tersten anlıorsun
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#32

lol yha hem lv 70 charım gitti diosun hemde imza kısmında 6x diosun ne iş Laughing
şimdi bana 69 lv im dersin Mr. Green veya 69.80 69.98 felan Mr. Green


o imza eski düzenleme yapmamısım görmüon mu hemde 70 yeni oldum sen benle dalga mı gecmeye calısıyon git baskasını bul sert kayaya carpabilirsin dikkatli ol
J
#33



lol yha hem lv 70 charım gitti diosun hemde imza kısmında 6x diosun ne iş Laughing
şimdi bana 69 lv im dersin Mr. Green

belki unuttu değiştirmeyi?

nasıl unutsun yha üff heseyi tersten anlıorsun

ben mesela üye olduğum forumlara lvımı yazdığım zaman unuturum. insanlık hali
A
apiah ⭐ 19y
#34


lol yha hem lv 70 charım gitti diosun hemde imza kısmında 6x diosun ne iş Laughing
şimdi bana 69 lv im dersin Mr. Green veya 69.80 69.98 felan Mr. Green


o imza eski düzenleme yapmamısım görmüon mu hemde 70 yeni oldum sen benle dalga mı gecmeye calısıyon git baskasını bul sert kayaya carpabilirsin dikkatli ol

yha kardeş ne diosun yha alla alla sus gözünü sevim sert kayaymıs tübee tübee Mad
R
renklibere ⭐ 19y
#35
apiah dostum senin bu ilk olmuyo sanırımda son olmayacak insanları niye boyle yargılıyosun anlamıyorum arkadaşımızın canı yanmış ve diğer memberlar çözüm üretmeye çalışırken senin bu davranışın neden anlamadım bence daha dikkatli ol
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#36
düzelttim oldumu bi dahada benim konuma sacma sapan fikirler yazıp msj kasma istemiyorum yardımını oldumu Evil or Very Mad
Jason Kardes sana da ayrıca cok Tesekkür ederim isallah alacam carmı geri eğer alırsam senin sayende birazdaha arastıralım
A
apiah ⭐ 19y
#37

düzelttim oldumu bi dahada benim konuma sacma sapan fikirler yazıp msj kasma istemiyorum yardımını oldumu Evil or Very Mad
Jason Kardes sana da ayrıca cok Tesekkür ederim isallah alacam carmı geri eğer alırsam senin sayende birazdaha arastıralım

hayır olmadı o küfür ler ne o öle am.. o.ç bilmem ne onlarıda düzelt Exclamation sonra benden lehine acıklamalra iste extraokk
J
#38

düzelttim oldumu bi dahada benim konuma sacma sapan fikirler yazıp msj kasma istemiyorum yardımını oldumu Evil or Very Mad
Jason Kardes sana da ayrıca cok Tesekkür ederim isallah alacam carmı geri eğer alırsam senin sayende birazdaha arastıralım

ne demek.. araştırıyorum ben bu konuyu..

@apiah
seninle daha öncede tartışmıştık. insanları küçük düşürmekten başka bişey yaptığın yok! seninle polemiğe giremeyecem..
N
N0F3AR OP ⭐ 19y
#39
bak kardes tepemin tası zaten atık senden alırım sinirimi 3 gündür uyku girmiyo gözüme akıllı davran cocukca seyler yazma bana
J
#40

bak kardes tepemin tası zaten atık senden alırım sinirimi 3 gündür uyku girmiyo gözüme akıllı davran cocukca seyler yazma bana

tamam küfür yok Wink

bide şu konunun linki bulabilirsek ..

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: