Arkadaşlar güzel alımlı bir nick arıyorum.Bir onlineoyun için.Silkroad tarzı falan değil.
Nicki ve renklendirme öneriniz varsa söylerseniz sevinirim
Jiber koyacaktım ama vazeçtim.Sizce nasıl birşey koymalıyım, şimdiden teşekkürler.
Güzel bir Nick
· 22 Replies · 3.2K views 0 reading
22 Replies
JoltoSoul
nasıl dode
nasıl dode
Jiber güzelmiş..
Jiber o 😄
O ismide Taxi filmlerini bilrsiniz ordaki polis şefinine Jiber diyolardı koyıyım dedim.Ama araştırdım meğerki Gilbert diye yazılıyor Jiber diye okunuyormuş onun için koymadım.
Bi kaç kişi daha yazarsa sevinirim.Yoksa kendim bulmaya çalışıcam :/
O ismide Taxi filmlerini bilrsiniz ordaki polis şefinine Jiber diyolardı koyıyım dedim.Ama araştırdım meğerki Gilbert diye yazılıyor Jiber diye okunuyormuş onun için koymadım.
Bi kaç kişi daha yazarsa sevinirim.Yoksa kendim bulmaya çalışıcam :/
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Oo_GaNi_GaNi_oO 😄
Caliente
Oo_GaNi_GaNi_oO :D
ha ha ha 😆
Yokya böle yaratıcı bişey o.O
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
TR_GaNiGaNi_TR
F
fdgdfgdfgdf
⭐ 19y
31_SULEYMAN_TR 😁
Female oluşturdum karakteri
Bu arada söliyim oyunu ona göre yorum yapın 😄
Tony Hawks American Wasteland
Bu arada söliyim oyunu ona göre yorum yapın 😄
Tony Hawks American Wasteland
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Karakterim bu ordaki proskater yerine gelecek bir nick istiyorum.Haydin arkidişler bişiler bulalım.Renginide sölerseniz sevinirim ;)
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
Karakterim bu ordaki proskater yerine gelecek bir nick istiyorum.Haydin arkidişler bişiler bulalım.Renginide sölerseniz sevinirim ;)
madem female o zaman GaNiYe 😁
Tony Hawk...
Arkadaşlar yaratıcı olursa daha iyi olur.Mesela en iyi oyunculardan birisiniz(ben yani 😊 )ne koyardınız.
ŞaDiyE_TR 😄
O
OneEyedJack
⭐ 19y
Rossie
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Jasus Navas
Sroda yeni char acarsam nickim bu olucak
Sroda yeni char acarsam nickim bu olucak
Jasus Navas
Sroda yeni char acarsam nickim bu olucak
Yabancıların ismleri bize ilginç geliyoru bizde kullanıyoruz.Acaba onlar bizimkileri kullanıyorlarmı?
miKo
Jasus Navas
Sroda yeni char acarsam nickim bu olucak
Yabancıların ismleri bize ilginç geliyoru bizde kullanıyoruz.Acaba onlar bizimkileri kullanıyorlarmı?
O vakit gidip TurkKayakci koy olsun bitsin baska da birsey gelmez sana bu dusuncedeysen,millete burada soruyorsun cevap veriyorlar laf giydirmeye calisma,onerileri begenmediysen cevap yazma cekil kosene...
Log in to write a reply.
Log In