Jasus Navas
Sroda yeni char acarsam nickim bu olucak
Yabancıların ismleri bize ilginç geliyoru bizde kullanıyoruz.Acaba onlar bizimkileri kullanıyorlarmı?
O vakit gidip TurkKayakci koy olsun bitsin baska da birsey gelmez sana bu dusuncedeysen,millete burada soruyorsun cevap veriyorlar laf giydirmeye calisma,onerileri begenmediysen cevap yazma cekil kosene...
böle olucağını bilseydim hiç yazmazdım.ben çekiliyorum köşeme haydin size iyi forumlar