Merhaba Arkadaşlar.
Guild icin logo Yapacam register scroll'unu aldim guild simgesini guildmark.bmp olarak silkroad klasorune attim 24 bit herşey normal fakat . oyunda scroll'a sag tikladigimda Yes Diyorum ve Laga giriyor char hic bişey yapamiyorum yazilarim gitmiyor. sonra bekliyorum biraz disconnect oluyorum ve simge olmuyor. bu disconnect sebebi veya lag'in sebebi ne bilen varmi. yada nasil yapcam bu simgeyi ?
Guild logosunda Disconnect
· 4 Yanıt · 1.4K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Arkadasım dc yedıgıne gore ınt yavaslamıs olabılır yada serverın kapasıtesı artmıs olabılır sen en ıyıyı bos sakın oldugu bı zaman dene
tek ben deil arkadaş da denedi bnm char ile ondada dc oldu. :S
Acc. yanında yan char aç.onu guilde al master yap ve onunla dene.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap