beyler gnderme veriyo açarken napmam lazım
gta4
· 12 Yanıt · 1.2K görüntüleme 0 okuyor
12 Yanıt
Pc için olanı çıktımı ?
çıktı hatta oyunu bitirenler oldu:D
çıktı hatta oyunu bitirenler oldu:D
PC için GTA4 çıktı ve bitirenler oldu ha ? bence seni GTA SA'ı GTA4 diye kakalamışlar... :?
inanmıyonmu yhaa
bekle ss atim
bekle ss atim

hee bide oyun benim değil
Çıksa torrenti düşmez miydi nete yahu? isohunt'ta yok ayrıca kasım diye biliyorum çıkma tarihini .
bende var valla
savaşcı nerden buldun
nerden bulduysan bizede söle de bizde faydalanak tabi pc olanı
bizim dörtyoldan
😄
😄
Çok iyi sallıyor arkadaş.
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap