Icerige atla
Extraloob

GS Fun Club Üye Alımlarımız Başlamıştır!!!

· 164 Replies · 27K views · Page 8 / 9
Replies
A
#141
Benide Eklermisin?
W
Warrison1 ⭐ 16y
#142
beni kabul ettiğiniz için teşekkürler...
K
KillMe_ ⭐ 16y
#143
benide alın gruba
en büyük cimbom
I
Inception ⭐ 18y
#144
benide alın gruba
en büyük cimbom

😁 Buna gerek yoktu be hacım 😜
N
#145
Bakalım uygunmuyuz klübe üye olmaya 😗
N
#146
Bakalım uygunmuyuz klübe üye olmaya 😗
H
help1 ⭐ 16y
#147
Bakalım uygunmuyuz klübe üye olmaya 😗
P
plusTURK ⭐ 18y
#148
Galatasarayın şu kötü günlerinde yinede GALATASARAY
benide alırsanız memnun olurum 😊
S
#149
Katılmak istiyorum. Benide alırmısınız Fun Club'a ?
NiNCaSu
NiNCaSu ⭐ 19y
#150



Pm ile Yapılacak Üyelik istemleri KESİNLİKLE Kabul Edilmeyecektir İsteklerinizi Buraya yazmanız rica olunur... 👍

Gs 4Fun please.Post yetmiyor ama doğduğum günden bu yana cimbombom 🤤
L
Lordzek ⭐ 16y
#151
Bende Club a üye olabilirmiyim 3 yaşından beri Gs lıyım yemin ederim 😆
H
Heisenberg ⭐ 19y
#152
Benide ekler misin.🍺
L
Lordzek ⭐ 16y
#153
Bende Club a üye olabilirmiyim 3 yaşından beri Gs lıyım yemin ederim 😆
Galliport
Galliport ⭐ 16y
#154
Bende katılmak istiyorum,benide alırmısınız?
C
CanisMajor ⭐ 18y
#155
Bende bende 😊
ultrAslan <3
L
#156
Galatasaray Fun Club Girmek istiyorum 😊 Ben kendimi bildim bileli Cimboma Aşık Ona Deliii Onunla Açtığım bu gözleri cimbomla kaparım ancak 😊
D
ddnet ⭐ 16y
#157
galatasaraylıyım mamoş giriş nerden ?
D
ddnet ⭐ 16y
#158
hemen söyleyim..yaya kuryelik yaptığım zamanlarda kadıköy ilçesi fenerbahçe semtinde anlı-şanlı formamızla dolaşıp sağ çıktım 😊

düşünün artık ne akdar galatasaraylıyım 😊
A
Afgan ⭐ 17y
#159
Benide alırsanız sevinirim 😳 💃
J
Jaysean ⭐ 18y
#160
Cataclysm onaylandı

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: