alp abiye yakışır:D
aynen 😄
alp abiye yakışır:D
tam bi makıne :S
allah sahibine bagıslasın :D
Abi o silahmı 😜
o silahsa bizimkisi ne Borumu :P
Oba bu Bow cennetten düşmüş sanki :D
Maşallahta o kadarda ii deil
Oba bu Bow cennetten düşmüş sanki :D
yahu feci abartmışsınız, tamam çok güzel ama bu kadar da abartmaya gerek yok ki. (: crit olması gereken bir bow'un crit'i zaten, phy ise deneye deneye %100 olmuş şansa hepsi bu. (: sun için 7 sayfa olmuyor bir topic.. 😆
ağlamak istiyorum 🙄 😁
off offf offf
bak bak agla ya 😄
super bşe
way way Mehmet nasılsın ben neptuneden Croupier :)) bow güzelmiş hakikaten...
ağlamak istiyorum 🙄 😁
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap