Icerige atla
Extraloob

Gözünüz Bow Görsün Neptune Server 98+7 (Statlara Dikkat!!)

· 101 Yanıt · 8.3K görüntüleme · Sayfa 4 / 6
Yanıtlar
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#61
alp abiye yakışır:D

aynen 😄
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#62
tam bi makıne :S

allah sahibine bagıslasın :D

😉
B
BadAngeL ⭐ 17y
#63
Abi o silahmı 😜
o silahsa bizimkisi ne Borumu :P


Böle bir silah basarsam kalpten giderim 😉 Max +5 ;)one oo &100 phY;)
H
Hopess ⭐ 17y
#64
Oba bu Bow cennetten düşmüş sanki :D
C
Crickety ⭐ 17y
#65
off:D
P
PquLex'B ⭐ 18y
#66
o bow ne yha öle
J
JusTPLaY ⭐ 17y
#67
Maşallahta o kadarda ii deil
C
Continuum ⭐ 18y
#68
Bence bu silahdan sonra oyunu birakin 😄 😆
A
alpbaba ⭐ 19y
#69
Maşallahta o kadarda ii deil



😆
C
Cynosure ⭐ 19y
#70
way way Mehmet nasılsın ben neptuneden Croupier :)) bow güzelmiş hakikaten...
U
#71
yahu feci abartmışsınız, tamam çok güzel ama bu kadar da abartmaya gerek yok ki. (: crit olması gereken bir bow'un crit'i zaten, phy ise deneye deneye %100 olmuş şansa hepsi bu. (: sun için 7 sayfa olmuyor bir topic.. 😆
B
BurdurLee ⭐ 18y
#72
Oba bu Bow cennetten düşmüş sanki :D


😜
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#73
yahu feci abartmışsınız, tamam çok güzel ama bu kadar da abartmaya gerek yok ki. (: crit olması gereken bir bow'un crit'i zaten, phy ise deneye deneye %100 olmuş şansa hepsi bu. (: sun için 7 sayfa olmuyor bir topic.. 😆

Bro sanırım sen sadece Critical ve Phy attack Statlarına baktın 😁
W
Wyndra ⭐ 19y
#74
off offf offf
bak bak agla ya 😄
super bşe
M
mesut_xD ⭐ 18y
#75
ağlamak istiyorum 🙄 😁

👴 Bendee. ❤️
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#76
off offf offf
bak bak agla ya 😄
super bşe

😄
K
Kriptex ⭐ 17y
#77
Yani silah demeye bin şahit ister vay bee 😈
E
EliteTurk OP ⭐ 18y
#78
way way Mehmet nasılsın ben neptuneden Croupier :)) bow güzelmiş hakikaten...

İyidir Bro teşekkür ederim Farm bitti takılıyorum öyle serverda sen ne yapıyosun bayadır ortalarda yoksun,en yakın zamanda gir server a özletme 😎
D
Deschart ⭐ 17y
#79
aazım açıkta kaldı
F
Fahmlugat ⭐ 18y
#80
ağlamak istiyorum 🙄 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: