Icerige atla
Extraloob

Göztepe'liler Fethiye'de Polisler tarafından Kurşunlandı

· 41 Replies · 2.7K views
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#1
Maça Gidemediğim İçin Arkadaşımın Ağzından Size Birazda Olsa Bilgi Vermek İstedim. Siz Göztepe'lileri Terörist Yerine Koyarak Joblarda Silahlarla Bibe Gazlarıyla Saldırırsanız Onlarda Size Karşılık Verir. Göztepe'li Taraflarlar Terörist Değildir...

İzmire Ayak basalı bir kaçsaat oldu henüz.Yaklaşık 15 otobüs,5 volt,sivil araçlarla 1500 'e yakın taraftarla gidilen Fethiye deplasmanında maç öncesi stad önlerinde başlayan olaylar maç sonrasında da devam etti.Karşımızda kaçmayan hiçbir muattap Fethiye taraftarı yok iken Bizlerin güvenliğini sağlayamayan aciz Fethiye Emniyetinin yaptığı bardağı taşırdı.Dönüş yolunada otobüslerimiz taş yağmırına tutulduğu vakit bütün otobüsler boşaltılıp herkes şehir içlerine girdi.Kırılan camların etkisiyle etrafta hiçbir Fethiye taraftarının olmaması bizler için alışılagelmiş bir durumdur fakat o kadar yürekli Fethiye taraftarları bizleri bu denli tahriklerle kendilerinden bir hiç diye bahsettirmişlerdir.Maç esnasında karşılıklı Yeşil-kırmızı çeken,tribün kültürüne ait hiçbir olgu bulamadıgımız Fethiyede,maça gelen vatandaşların Fethiye atkı,bayraklarından çok 3 İstanbul takımının ve malum takımın atkıları boy boy gösterime girmiştir.

Bizler alıştık bunlara.Elimizden geldiğince onlara biraz tribün kültürü açısından birşeyler katabildiysek ne mutlu bizlere diyorum.Doğum günümde Sevgilimle zaman geçirmek varken kırık camlardan içeri atılan biber gazlarıyla baygın şekillerde ordan oraya koşturmak bizlerin ne kadar bu takıma yürekten bağlı olduğumuzu gösterir.Bizler Büyük Göztepe Taraftarları olarak hiçbir yapılanı karşılıksız bırakmadığımız gibi bunun elbet bir izmir rövanşı olacağını Sevgili Fethiyeli Arkadaşlara hatırlatırız.Biliyoruz ki izmirdeki maçta bomboş olacak deplasman tribünün acısı kimden çıkar bilinmez.


Kurşunlanan otobüslerimiz için emniyete suç duyurusunda bulunacağız.Bizlerin ödediği vergilerle maaşlarını alan ve görevleri sadece ve sadece bizlerin can güvenliğini sağlamak zorunda olan Polislerimize bizleri kurşunlayarak ne kadar bizlerden yana olmadıkalarını,terör eylemlerinde sıkılmayan bu kurşunların Göztepe Sevdalılarına sıkılması büyük terbiyesizliktir.Allaha Şükürler olsun ki vücutlarımızda yediğimiz joplardan başka hiçbir hasar oluşmadı.

Bu sıkılan kurşunlar Sevdamıza sıkılmıştır.Bizler inatla sevdamızdan ASLA VAZGEÇMEYECİZ...


Bunlarda Otobüslerimizden;
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.

Eğer Job Yok ise Sopalarla Saldırırlar ;)

Bunlardan Sonra Göztepeliler Polislerle Çatışıyor bunlar nasıl türk evladı diyecek olan varsa söylesin 😉
41 Replies
A
Avenger ⭐ 18y
#2
İzmirde görüşücez 😉
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#3
Haberler öyle demiyor ama.
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#4
Haberler öyle demiyor ama.


Sen 30 kişisin 15 yaşındaki bir çocuğu soyup soğana çevirip denzie atıyorsun. Sonra Polislerin arkadasına geçip ordan küfür ediyorsun... Bu mu sizin erkekliğiniz bu mu sizin taraftarlığınız?

Sözüm fethiyelilere...

P.s Resimler Yalan Söylemez...
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#5
Haberler öyle demiyor ama.


Sen 30 kişisin 15 yaşındaki bir çocuğu soyup soğana çevirip denzie atıyorsun. Sonra Polislerin arkadasına geçip ordan küfür ediyorsun... Bu mu sizin erkekliğiniz bu mu sizin taraftarlığınız?

Sözüm fethiyelilere...

P.s Resimler Yalan Söylemez...


Haberler olayı holiganizm olarak algılıyor ve sanırım Kanal D haber olayı Göztepelilerin başlattığını söylemişti.
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#6
Haberler öyle demiyor ama.


Sen 30 kişisin 15 yaşındaki bir çocuğu soyup soğana çevirip denzie atıyorsun. Sonra Polislerin arkadasına geçip ordan küfür ediyorsun... Bu mu sizin erkekliğiniz bu mu sizin taraftarlığınız?

Sözüm fethiyelilere...

P.s Resimler Yalan Söylemez...


Haberler olayı holiganizm olarak algılıyor ve sanırım Kanal D haber olayı Göztepelilerin başlattığını söylemişti.


Olayıları ister fethiyeliler başlatsın ister biz Ama bu Kurşunların Hesabını Kim Vericek? Resmen bize terörist pkk lı muammelesi yapıyorlar... bu kurşunları onların üstüne sıkmazlar -.-
Mopneet
Mopneet ⭐ 18y
#7
İzmirde görüşücez ;)

Bu ne demek? 🤔
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#8
İzmirde görüşücez ;)

Bu ne demek? 🤔


Holiganizm demek.
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#9
İzmirde görüşücez ;)

Bu ne demek? 🤔


Göztepe-Fethiye demek stad: Alsancak demek saat 15:00 civarı demek 😉 Bu yapılanlar onların yanına kalmıcak demek 😉
R
RollsRoyce ⭐ 19y
#10
Ölü var mı ? 😆
D
Deschart ⭐ 17y
#11
şimdi beyler ben polis kolejine gidiyorum ve göztepelilerin bunu hakettiğini düşünüyorum ☕
insan bir suç işliyorsa karşılığını alacaktır ..
sora gelip polis kurşun sıktı polis şunu yaptı bunu yaptı demeyin hem haberlerde izlediğim kadarıyla polis havaya ateş açmış..
sanırsam ölü de yok 🙄
H
#12
Yuh baba yanlış anlamayında nolmuş bukadar buyultulcek fethıyeyı bırbırıne katıcak kadar dukkanlardan ne ıstedınız calısan esnafada yazık baska resımlerde gordum kan revan ıcınde kalmıs kısılerdı nolmus bu macta:)
Ama gördügüm kadarıyla duydugum kadarıyla göztepe taraftarı oldukça olay çıkartıp sorun yaşatmış fethiyede
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#13
şimdi beyler ben polis kolejine gidiyorum ve göztepelilerin bunu hakettiğini düşünüyorum ☕
insan bir suç işliyorsa karşılığını alacaktır ..
sora gelip polis kurşun sıktı polis şunu yaptı bunu yaptı demeyin hem haberlerde izlediğim kadarıyla polis havaya ateş açmış..
sanırsam ölü de yok 🙄


Hacım orada Göztepelilere hak veriyorum...Millet PKK lehine slogan atarken ortalarda gözükmüyor polisler ?
D
Deschart ⭐ 17y
#14
Sen 30 kişisin 15 yaşındaki bir çocuğu soyup soğana çevirip denzie atıyorsun. Sonra Polislerin arkadasına geçip ordan küfür ediyorsun... Bu mu sizin erkekliğiniz bu mu sizin taraftarlığınız?

Sözüm fethiyelilere...

P.s Resimler Yalan Söylemez...

Haberler olayı holiganizm olarak algılıyor ve sanırım Kanal D haber olayı Göztepelilerin başlattığını söylemişti.

Olayıları ister fethiyeliler başlatsın ister biz Ama bu Kurşunların Hesabını Kim Vericek? Resmen bize terörist pkk lı muammelesi yapıyorlar... bu kurşunları onların üstüne sıkmazlar -.-

hem bu yapılanın terörden aşağı kalır yanı yok 👴 👴
A
Avenger ⭐ 18y
#15
İzmirde görüşücez ;)

Bu ne demek? 🤔

Haberlere çıksa sırası bizde demek 😉
W
WesT ⭐ 18y
#16
Kardeşim bnde izmir/göztepede oturyorum bu haberi duyduktan sonra maça neden gitmedim diye düşündüm:S:S... Bu olaylardan sonra yine ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZ GÖZ 😎
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#17
şimdi beyler ben polis kolejine gidiyorum ve göztepelilerin bunu hakettiğini düşünüyorum ☕
insan bir suç işliyorsa karşılığını alacaktır ..
sora gelip polis kurşun sıktı polis şunu yaptı bunu yaptı demeyin hem haberlerde izlediğim kadarıyla polis havaya ateş açmış..
sanırsam ölü de yok 🙄


Birde ölü olsaydı?
Sen Şerefsiz PKK'lılar Bütün Şehri Dağıtırken İzliyorsun Ateş Açmıyorsun Sadece Su Sıkıyorsun. Fakat Göztepeli Taraftarlar Olunca Bütün Silahalrı Üstlerine mi Boşaltıcaksın 😐
Sen Polis Olucaksın Polisliğini Düzgün Yap Sen Göztepeli Taraftarlara Bir şey yapmadığın Sürece Onlarda Taşkınlık Çıkarmazlar 🕵️
D
Deschart ⭐ 17y
#18
şimdi beyler ben polis kolejine gidiyorum ve göztepelilerin bunu hakettiğini düşünüyorum ☕
insan bir suç işliyorsa karşılığını alacaktır ..
sora gelip polis kurşun sıktı polis şunu yaptı bunu yaptı demeyin hem haberlerde izlediğim kadarıyla polis havaya ateş açmış..
sanırsam ölü de yok 🙄


Hacım orada Göztepelilere hak veriyorum...Millet PKK lehine slogan atarken ortalarda gözükmüyor polisler ?


polis olmasaydı bu kadar rrahat yaşıyor olamazdınız :?
H
#19
Yanlız Polisler kadar göztepelilerde hatalı bukadarını söleyebilirim tarafsız düşünüyorum:)
A
Avenger ⭐ 18y
#20
Kardeşim bnde izmir/göztepede oturyorum bu haberi duyduktan sonra maça neden gitmedim diye düşündüm:S:S... Bu olaylardan sonra yine ALAYINA İSYAN ÖLÜMÜNE GÖZ GÖZ 8)

alsancağa bekleriz batıcım şenlik var 😎

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: