Icerige atla
Extraloob

Göztepe'liler Fethiye'de Polisler tarafından Kurşunlandı

· 41 Replies · 2.7K views · Page 2 / 3
Replies
D
Deschart ⭐ 17y
#21
nese yorum yok burda konuşulanlar hiçbir şeyi değiştirmes
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#22
şimdi beyler ben polis kolejine gidiyorum ve göztepelilerin bunu hakettiğini düşünüyorum ☕
insan bir suç işliyorsa karşılığını alacaktır ..
sora gelip polis kurşun sıktı polis şunu yaptı bunu yaptı demeyin hem haberlerde izlediğim kadarıyla polis havaya ateş açmış..
sanırsam ölü de yok 🙄


Hacım orada Göztepelilere hak veriyorum...Millet PKK lehine slogan atarken ortalarda gözükmüyor polisler ?


polis olmasaydı bu kadar rrahat yaşıyor olamazdınız :?


Zaten son zamanlarda gelişen siyasal olaylardan rahat yaşayamaz olduk!
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#23
nese yorum yok burda konuşulanlar hiçbir şeyi değiştirmes


Evet Değiştirmez Bir Dahaki Maçlarda Bunları Tekrarlanıcaktır

P.s Bucaspor:1 Göztepe:0
H
#24
nese yorum yok burda konuşulanlar hiçbir şeyi değiştirmes


Evet Değiştirmez Bir Dahaki Maçlarda Bunları Tekrarlanıcaktır

P.s Bucaspor:1 Göztepe:0

Hala tekrarlanıcaktır diyosunuz çok ilginç ozaman sonuna kadar polisler haklı çirkefçe davranıp saldırıyorsunuz 🤔
A
Avenger ⭐ 18y
#25
nese yorum yok burda konuşulanlar hiçbir şeyi değiştirmes

Tabiki değiştirmez bu yapılanların onların yanına kalağınımı zannettiler karşılarında şalvar spor yok ŞANLI GÖZTEPE var. 😎
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#26
nese yorum yok burda konuşulanlar hiçbir şeyi değiştirmes


Evet Değiştirmez Bir Dahaki Maçlarda Bunları Tekrarlanıcaktır

P.s Bucaspor:1 Göztepe:0

Hala tekrarlanıcaktır diyosunuz çok ilginç ozaman sonuna kadar polisler haklı çirkefçe davranıp saldırıyorsunuz 🤔


Tekrarlanıcaktır demem Polisin bunların tekrar yapıcağı anlamındaydı... 🙄
W
WesT ⭐ 18y
#27
özkan ne zaman geliyim hemen izmire 😄
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#28
özkan ne zaman geliyim hemen izmire :D


1 Kasım 2009 Göztepe-Fethiye
H
#29


Hala tekrarlanıcaktır diyosunuz çok ilginç ozaman sonuna kadar polisler haklı çirkefçe davranıp saldırıyorsunuz 🤔


Tekrarlanıcaktır demem Polisin bunların tekrar yapıcağı anlamındaydı... 🙄
Hah tamam özür dilerim yanlış anlama oldu:)
_
#30
Göztepe taraftarı tam dayaklık ulan çapınız ne ? 😄
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#31
İzmirde görüşücez ;)

Bu ne demek? 🤔

Haberlere çıksa sırası bizde demek ;)


İzmirde görüşücez ;)

Bu ne demek? 🤔


Göztepe-Fethiye demek stad: Alsancak demek saat 15:00 civarı demek 😉 Bu yapılanlar onların yanına kalmıcak demek ;)


Bu yorumlardan sonra her türlü muameleyi hakettiğiniz net bir şekilde anlaşılıyor.İnsanlar belki ailesiyle çoluğuyla çocuğuyla maça gidecek , tutup orada diğer takım taraftarlarına saldırmalar , dükkanların camlarını kırmalar , sandalye fırlatmalar , sağa sola saldırmalar - küfretmeler tamamen terbiyesizlik .İnsanlar futbol karşılaşması izlemek için maça gidiyorlar , futbol holiganlarının düellolarının - hesaplaşmalarının arasında kalıp dayak yemek için değil. Futbol holiganları çok daha fazlasını hakediyor.
H
#32
Bu konuda sonuna kadar Haklısın Kemalist
Daha önceden babamla arkadaşlarımın babasıyla giderdik şimdi sorduğumuzda taraftarlar çok pislik ailesi yanında olan bayana bile küfür ediyorlar diyor maçlara gelmiyolar :?
B
BaSoryong ⭐ 18y
#33
Herzamanki gibi Polis hatini açmış
H
#34
Herzamanki gibi Polis hatini açmış

Niye fethiyedeki iş yerlerininin stadın haline bakmıyorsun biraz mantıklı ol ne hale getirmişler 🎭
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#35
Herzamanki gibi Polis hatini açmış

Niye fethiyedeki iş yerlerininin stadın haline bakmıyorsun biraz mantıklı ol ne hale getirmişler 🎭


Bu olayları başlatan fethiyeliler sonra olayı Kışkırtan polisler(kurşunlar sopalar joplar) fakat suçlusu biziz tebrik ederim 🙏
H
#36
Herzamanki gibi Polis hatini açmış

Niye fethiyedeki iş yerlerininin stadın haline bakmıyorsun biraz mantıklı ol ne hale getirmişler 🎭


Bu olayları başlatan fethiyeliler sonra olayı Kışkırtan polisler(kurşunlar sopalar joplar) fakat suçlusu biziz tebrik ederim 🙏

Şimdi sorsak fethiyelilere göztepe başlattı der içinde olmadığım için tam bilemiyorum ama gördüğüm fotolar sizin fazla taşkınlık yaptıgınızı gösteriyor 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#37
fethiyede olay olması ilginç o kadar da sakin memleket daha yeni geldim yaz tatilimi ölüdenizde geçirmiştim ilginç ve düşündürücü acep ne oldu ki orada >.<
P
Passsaport ⭐ 19y
#38
olayları bu kadar büyütmenin amacı nedir anlamıyorum? 3-5 tane yenilgiyi yada beraberliği kendine yediremeyen kendini bilmez çapulcu yüzünden çıkıyor bütün bu olaylar. futbol bir spordur yensende yenilsende berabere kalsanda sonunda ölüm yok takımın kazanırsa ancak egonu tatmin etmiş olursun ve doğal olarak sevinirsin ama hayatın büyük bir şekilde değişime uğramaz futbola ölüm kalım meselesi olarak değil bir spor olarak bakmanız ve öyle davranmanızı tavsiye ederim...
M
Minotoche OP ⭐ 17y
#39
fethiyede olay olması ilginç o kadar da sakin memleket daha yeni geldim yaz tatilimi ölüdenizde geçirmiştim ilginç ve düşündürücü acep ne oldu ki orada >.<


Fethiye'nin kendi sahasındaki maçlarında seyircileri bir garip oluyor. Ve göztepe ile maç yapınca işler daha da büyüyor...
N
#40
bu olayın öncesi vardı göztepeliler bizim 2 bakkalla 1 eve girmişler sonrasında oldu olaylar zaten 😊

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: