Arkadaşlae merhabalar. Yakın zamanda üniversite kulübümüzle bir organizasyon düzenleyeceğiz. Her sene düzenliyoruz ve okulun en büyük organizasyonu oluyor. Şikayet kutusundan bir yazı çıkmıştı. Oturumlar arasında duyuru çıplak ses ile geçiliyordu ve bunun hoperlör eşliğinde bir ses ile yapılmasının daha iyi olacağı söylendi.
Tiyatrolarda oluyor genelde, gösteri başlamak üzere ya da oturumumuz başlamak üzere diye banttan bir ses geçiliyor. Böyle bir ses dosyasına ihtiyacım var. Youtube ya da başka yerde böyle bir şey gören oldu mu?
[F New]Solo Gitarist
